Njam njam

Mamma kom precis hem med lite smått och gott.
Det bästa av allt hon köpte var det här tuggummit!
Jag började garva när jag såg tuggummipaketet eftersom den väckte så många minnen.
Det var så länge sen jag köpte den att jag glömt bort att den finns kvar hehe.
Kommer ihåg när jag var mindre då jag alltid köpte den, tyckte det var så gott.
Tycker det fortfarande, synd att smaken tar slut så snabbt ba haha.
Som ni ser på bilden är den inte mycket kvar av tuggummit, jag tuggar snabbt jag ;)

Kommentarer
» BS

HAHAHA den väcker galna minnen!!! :D

2010-04-03 // 21:17:38
» Anonym

haha naaaaw va sweet :D grym blogg bebbe

2010-04-03 // 23:59:16
» m -

tror det är meningen att smaken ska ta snabbt slut så man köper mer ;)

2010-04-06 // 13:13:50
» hanna

du e riktigt fin hihi

2010-04-06 // 13:14:30
URL: http://hannabaaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback