Shoo blogg!! - Filmdax!

Shoo blogg:D

Shit första inlägget för idag!! Det kom lite sent i know:thumbdown:
Men det är ju bra på ett sätt för då längtar ni till jag tänker skriva haha.
Men anyways, jag hade match idag och vi spelade oavgjort... Efter matchen så hämtade DG upp mig från solna, vi åkte till kista och åt.. Jag åt kebabtallrik:D Det är standard :P
Vi snackade en liten stund eller i ett bra tag ska jag säga hehe, innan vi åkte därifrån så tog vi en runda i gallerian.

När jag kom hem så kollade jag på matchen mellan Tottenham och Chelsea, fan Tottenham vann mot Arsenal förra veckan och idag vann de mot Chelsea.. Otroligt starkt gjort av de!:bigeyes: Men fan vad skönt att Chelsea åkte på förlust idag, drömmen om ligaguldet lever fortfarande för Arsenal..

Men men, som ni alla vet kollade jag på The Pursuit of Happyness igår kväll.
Det var jätte mysigt hihi:blush: Jag låg på sängen i mörkret, åt chips, drack fanta och chillade helt enkelt.
För ett bra tag sen skrev jag att The Pursuit of Happyness är en av mina favoritfilmer och det stämmer, ni ska också veta att jag gillar filmen Seven Pounds som också är en seriös film och handlar om livet och så..

Det är en drama film som är så otroligt bra, jag svär på allt asså den filmen gillar jag fett mycket.
Visst, den är fett sorlig och så men den är otroligt bra, Will Smith som är en av mina favoritskådisar har huvudrollen i filmen. Jag rekomenderar den till alla mina söta och sköna läsare.
Filmen heter som sagt seven pounds och är från 2008, jag antar att de flesta här har sett den men om du inte har sett den så ladda hem den nu och kolla på den redan ikväll vilket jag tänker göra.
Jag såg den för första gången för två år sen, kom att tänka på den igår när jag satt och kollade på the pursuit of happyness. Jag laddade hem seven pounds på typ en kvart för en halvtimma sen.
Igår kväll var det myspys med the pursuit of happyness, ikväll är det myspys med seven pounds:)
Skit bra filmer båda två:D
Kommer inte ihåg så jätte mycket ur filmen Seven Pounds eftersom det var två år sen jag såg den men jag kommer i alla fall ihåg att den var asbra och hade en bra men sorglig handling.

Fan vad jag längtar tills jag lägger ifrån mig mobilen och sätter den på ljudlös, ligger på sängen och kollar på filmen! Jag menar, när jag kollar på sånna här typer av filmer asså drama filmer som har en seriös handling så är jag helt inne och jag pallar inte bli störd av sms och så.. ah ni förstår vad jag menar.
Hur många här har sett den?? Visst håller ni med mig om att den är grymt bra men otroligt sorlig!

Kommentarer
» k

will smith är bäst! ALLT han gör är grymt. seven pounds är oxå otroligt bra

2010-04-17 // 21:54:59
» samantha

will är riktigt duktig!

Seven pounds är så jävla bra men sorglig fyfan!

btw i like ure style smileyface!

jag tänker på lol smiley face- trey songz när jag ser dig hahah

2010-04-17 // 22:07:11
» BS

Har inte sett någon av de faktiskt.. måste fan ta och göra det snart! :S

2010-04-17 // 22:31:55
» seyda

Har sett Seven Pounds, dock inte det andra men måste fan bara säga att nästan alla Will Smiths filmer är bra.

Den här är så jävla bra och varje gång så gråter jag, tyvärr haha! :P

2010-04-17 // 23:46:51
» Izabella D'Arienzo

Vart laddar du ner filmerna då? :)

2010-04-18 // 14:01:48
URL: http://darienzo.blogg.se/
» romina

diggar filmen grovt!!

2010-04-18 // 22:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback