Shoo Bloggen!

Jag är så otroligt trött!! Har inga krafter alls haha.
När jag satt på tåget på vägen hem så var jag fett nära att åka förbi stationen jag skulle av på.
Men anyways...
Jag funderar på att ta en power nap, alltså att sova i någon timme bara för att få vila lite grann och samla ihop lite krafter.

Men innan jag gör det så tänker jag ta och kolla vad ni läsare har önskat för veckans låtar :D
Det är nästan 50 kommentarer så jag kommer nog ha lätt för mig att välja ut 3 grymma låtar!!
Och inte nog med det, det var 37 positiva kommentarer angående Biggie's dancehall kategori.
Han spanar in med ett inlägg efter att jag spanat in med veckans låtar! Nice eller hur?

Hur var din första dag i skolan efter lovet? Tired like me eller?

Kommentarer
» Nelly

hade ingen skola idag:) börjar imon :(

2010-04-12 // 14:02:21
» m -

det var kul för det var soligt ! :)

2010-04-12 // 14:56:07
» BS

Skoja inte!! Var och är galet trött! :(

2010-04-12 // 17:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback