Skön dag

Såjaa, nu börjar dagen närma sig sitt slut!

Jag har haft en riktigt skön dag, jag har varit på bra humör hela dagen... Mycket på grund av det vackra vädret!
Jag köpt massor med saker, kollat på fotboll, klippt mig och gjort lite annat också.

Nu tänker jag se klart på filmen Brooklyn's finest som jag satt och kollade på igår natt men som jag inte kollade klart på eftersom jag blev för trött haha. Det är typ en halvtimma kvar av filmen och jag ser verkligen fram emot att se de sista 30!! Undrar vad som händer i slutet asså.. Filmen är skit bra och jag rekommenderar den till er alla söta och sköna läsare! Riktigt grym Action/Crime film med grymma skådespelare.

Imorgon åker jag upp till Uppsala för att spela match med laget, senast jag var där borta var för typ 3 år sen.
Då var jag också där för att spela match hehe, men men... Nu ska jag se på filmen och sen sova.

Godnatt på er alla goa läsare, sov gott och dröm sött:)

Kommentarer
» Loony Tune :)

jag vill se ALLA dina fotbollsskor! ;O

2010-04-25 // 01:09:37
» ceciliaaaa

tack :)

2010-04-25 // 10:48:06
URL: http://ceciliaracho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback