Soft

Sådära jaa, då är Barca äntligen ute ur Champions League haha.
Hoppas de inte tar hem ligan heller:thumbup:

Anyways, ligger i sängen och tar det lugnt. Lyssnar faktiskt på veckans låtar som finns på höger sida av bloggen... Har fastnat för första låten med Pleasure P och den andra låten med Trey Songz, spelar upp de om och om igen. Snart kan jag de utan till också;)

Ska som sagt inte till skolan imorgon eftersom jag ska på reklaminspelning,
det kommer ta hela dagen vilket betyder att jag inte får sova för sent...

Det är bara Torsdag imorgon:O Fan vad segt den här veckan har gått, känns som att det är Fredag imorgon men nehepp... Torsdag okaay.. Juste, på Fredag är det valborg! Vad ska man hitta på då??
Har inte planerat något direkt faktiskt.. Får se vad som händer..

Jag kanske spanar in med ett till inlägg innan jag lägger mig men om inte så får ni sova gott och drömma sött:)
Godnatt Zlatan:D

Kommentarer
» BARCA <3

Mannen, du har hejjat på 36 olika lag senaste året. Först säger du "MAN U" för alltid. Sen från Man u till Arsenal?! Skäämtar du? Du är världens klubbhora, realmadrid passar dig bäst....

2010-04-28 // 23:33:35
» J

Jag drömde om dig igår natt :P



Jag drömde att jag vann en tävling om att bli tillsammans med dig och du hade aslena läppar ;)



Vi gjorde dock slut samma dag för vi passade inte alls ihop :P

2010-04-28 // 23:55:51
» justin

inter vad fan!

2010-04-29 // 10:01:30
URL: http://lildozeey.blogg.se/
» Emma

Skitten dommer da! Det skulle ikke vært hands!!

Men men, jeg så faktisk den forrige reklamen din på TV her om dagen. Tror det var på en svensk kanal da, hehe

2010-04-29 // 10:40:39
URL: http://www.emmathuv.blogg.no
» FC BARCA <3333

Orka att du ska hata på Barca så jävla mycket.. duu byter fan lag 24/7 för att din Ronaldo bytte ti real eller ?

Förstår mig inte på människor som hatar barca så mycket, skiit bra lag just nu och speciellt i jämför med Arsenal.. A juste ska du börja snacka om att Cristiano är bättre än Messi också ? nää tror inte det, ronaldo gjorde inte ett jack shiiet i el clásico och inte har han gjort mycket på hela året heller.. 1 fucking miljard för honom.. de e typ vad man betalar för Messi.. men de e alltid så det e med real dom köper bara spelare, som kanske inte gör så mkt nytta, Barca dom SKAPAR och UTVECKLAR spelarna vilket real och arsenal aldrig har gjort..

2010-04-29 // 15:24:05
» johanna

läääh hata inte zlatan så mycket shiet vad har han gjort dig ?

2010-04-29 // 15:25:27
» Anonym

Bryan hörde att någon stal din moppe men du ändå han på de förra sommaren?

Men var det du som tog de i akt eller?

2010-04-29 // 16:11:27
» Miss M

*överdriv inte bre, han får välja vilket lag han vill, får ni ont av att han hejar på det han vill eller? Era skojjare har ni inget bättre för er än att komma med skit ? håll era äckliga kommentarer för er själva och sluta läs hans blogg om ni inte gillar det! Och du som skrev ''klubbhora''? HAHAH är du rolig eller? du måste ha problem stackaren, taskig barndom kanske? Tragiska människor fan, tycker synd om er. GO BRYAN! :) *

2010-04-29 // 20:59:00
» BS

"godnatt zlatan" hahahaha :D inget drickande för dig på valborg va? som typ 95 % av alla ungdomar :P

2010-04-29 // 21:11:06
» Jo

FC BARCA<3333 Ber dig, sug min.



Du vet ingenting om fotboll om du säger att Arsenal inte skapar och utvecklar spelare.



Arsenal är kända för deras spelidé. Ta unga talanger och utveckla dem till proffsspelare. Sen köper Arsenal väldigt sällan "stora" stjärnor, utan de köper medelmåttiga spelare som sedan klubbar som Barcelona, Chelsea och Manchester Shitty köper.



Den enda spelaren jag vet att Arsenal har köpt från Barcelona är Fabregas, och det var Arsenal och Wenger som gjorde honom till en stjärna. Han var ingen i Barca, bara en liten knatte som lirade med utvecklingslaget tillsammans med Pique. Han hade aldrig blivit en toppspelare i Barcelona som han blev i Arsenal.

2010-04-29 // 22:44:08
» Anonym

jag gillade dej.. nu hatar jag dej!

GO BARCELONA!

2010-04-29 // 23:13:52
» jaha

till "Jo" - aha, okej sen ?

2010-04-29 // 23:16:16
» CRY NAAPS

Kan nästan oddsa på att ni 95%-igare folket här är klubbhoror så vafan gojjar ni om för skit hahahah

2010-04-30 // 01:25:39
» Anonym

DOG DU BRYAAN ????? UPPDATERA FÖR FAN

2010-04-30 // 15:13:37
» nicho

Uppdatera Bryan! ;D

2010-04-30 // 17:17:59
URL: http://nichow.blogg.se/
» YASSE

VAFAN BRYAN UPPDATERAAAAAA

2010-04-30 // 17:42:37
» Melli

Uppdateeeeeeeeeeera bryan !!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-30 // 17:43:11
» geo

vadå klubbhoror, neej eru dum, har hejjat på barca hela mitt liv även om det gick dåligt för dom och ronaldinho såldes när han va min favoritspelare

2010-04-30 // 18:07:10
» Come on Bryan!

Bryan driveru me mig elr..??

Du har inte uppdaterat på 3 dagar :O

2010-04-30 // 18:33:19
» Anonym

barca är sämst bre. ni säger dom är världens bästa lag? kan knappas tro det eftersom att ni förlorade mot inter i deras hemma plan med 3-1 sen åkte ni ut!! ni är helt enkelt sämst!

2010-05-01 // 12:38:49
» Jo

Till jaha - Förvänta dig inte ett tack för att du sög av mig. Jag lämna en 1 krona under din mammas kudde förra gången, ni får dela på den.

2010-05-01 // 14:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback