Tankat!

Tankade faktiskt på min lur med comviq kompis i förrgår.

Jag hade inte tankat luren på över en och en halv månad, så jag har inte kunnat messa eller ringa folk.
Jag var ba lite trött under den månaden haha, kände att jag inte orkade hålla på med sms.

Kanske någon här som förstår vad jag menar?
Jag var bara lite trött på sms fram och tillbaka, kände att om det är något viktigt så har folk mitt nr det är bara att ringa. Men vissa orkade inte med mig tänkande haha, de klaga och tjatade hela tiden så till slut var jag typ tvungen att tanka på luren, det känns skönt i alla fall haha. Nu kan jag i alla fall svara på mina sms jag får, tidigare har folk som inte vetat att jag inte haft pengar på luren trott att jag dissat de...

Men seriöst, har inte du också haft den känslan att du ba vill slänga i väg mobilen så typ ingen kan nå dig?
Eller typ kännt så att du inte orkar med sms fram och tillbaka..

Btw, nu vet ni alla som inte fått något svar tillbaka när ni messat mig att jag inte haft pengar på luren så jag har inte kunnat svara :)

Kommentarer
» Natta

Ah, fattar hur du menar... Blir bara för trött på mobilen ibland! Låtsats att man inte fått sms och iggar sina kompisar. Taskig jag är haha;)

2010-04-06 // 19:38:11
» Mimmi

vart bor du? :)

2010-04-06 // 21:45:51
URL: http://sugaah.blogg.se/
» sara

JAG SÄGER BARA BRYAN BABY DU MISSAAAADE GROOOOOOOOOVT MED ACTION I MATCHEN I FÖRSTA HALVLEK. AJ AJ AJ !! MESSI HATTRICK ,BENDTNERS FINA MÅL!

JAG SÄGER BARA ARSENAL E KÖÖÖRDA :(

2010-04-06 // 22:01:56
» Anonym

MHHmmmmm amen to that!

2010-04-06 // 22:38:24
» Anonym

jag måste hålla med!

ibland så finns det dagar då jag vill typ glömma bort min mobil så att ingen kan få tag på mig. Fast när jag vill något brukar jag ringa, sms känns så opersonligt haha, fast ibland funkar det ju också! :)

2010-04-06 // 22:56:00
» m -

Jo visst man har känt så men.. inte i en och en halv månad haha :P

2010-04-07 // 14:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback