The Blind Side

Ville egentligen kolla på film innan Real matchen men det blev inte så eftersom jag satt och kollade på det italienska derby mellan Lazio och Roma. Matchen slutade 1-2 till Roma men jag ser verkligen fram emot Real Madrid mot Valencia nu klocka 21:00. Barcelona spelade ju 0-0 mot Espanyol igår så Real har fortfarande chansen att vinna ligan. Ska jag vara ärlig så tror jag att de vinner den spanska ligan, jag tror även att Ronaldo gör mål ikväll.

Men nog om fotboll, rubriken heter The Blind Side för filmen jag tänker se på efter matchen senare ikväll heter så.
Det är en drama film från förra året.
Jag vill passa på och tacka er alla söta och sköna läsare som kom med förslag på filmer i det förra inlägget.
Jag läste alla kommentarer och såg att ni kom med några riktigt bra filmer.
Jag chattade med en kompis till mig på facebook och han rekommenderade the blind side.
Jag har skapat en ny kategori som heter Filmer spana in den:)

Innan jag avslutar inlägget så har jag två frågor till er...
Har du sett The blind side? Om ja, är den bra?
Har du ens hört talats om den filmen tidigare?
Själv har jag inte sett den och aldrig hört talats om den så det ska bli kul att se på den senare ikväll:)

Kommentarer
» Anni

Bryaaannnn snälla snälla snälla snälla berättar varifrån du laddar ner snällllaa hjärtat :) Jag älskar dig din oroligt heta och söta chokladbit =)

2010-04-18 // 20:54:46
» nicho

har hört talas om filmen men inte sätt den än.

Men från vad jag har hört så tycker alla att den är sjukt sorglig fast ändå riktigt bra och inspirerande. :o Ska se den när jag hinner hehe ;)

2010-04-18 // 21:17:35
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

jag har sett den och jag tkr den är jättebra!!:)

2010-04-18 // 22:12:19
» Anonym

vart laddar du ner filmer ifrån ?

2010-04-18 // 22:48:16
» J

Tips till er som vill ladda ner filmer så är www.thepiratebay.org väldigt bra ;) Men då måste man ladda ner ett program som heter uTtorrent, men det är väldigt lätt att använda :)

2010-04-18 // 23:24:35
» jb

The Blind Side är en bra film. Såg den precis innan sandra bullock van oscarn. Jag vet att den är en sann historia och allt men ändå känns den lite "unrealistic" ibland. Men den e bra. Enjoy!

2010-04-18 // 23:44:14
» Anonym

KOLLA¨PÅ PERCY JACKSON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-19 // 00:09:50
» Anonym

haha kolla på 2:20 sek

2010-04-19 // 14:50:35
» A

Hur fan har man inte hört talas om the blind side. Det var ju en av 2009 mest omtalade filmer. Jösses. Den är SKITBRA iaf. Sandra Bullock förtjänade verkligen sin oscar för den. Du kommer inte bli besviken.

2010-04-19 // 17:16:21
» gullet

En otroligt förutsägbar "feel good"-film, och de brukar ju oftast slinka ner om man inte heter N.P. Sundgren. Filmen är "based on a true story" och många liknande filmer har egentligen inte rätten att stämpla sig som sådana, men efter att ha gjort lite background research så har det mesta faktiskt skett och det höjer filmen en aning. 3/5 får den av mig.

2010-04-19 // 18:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback