Tjejerna gillar det...

Shit, jag gör värsta reklamen åt STADIUM när jag står med deras t-shirt sådära haha.

Ne men Go'kväll på er alla goa läsare, jag kom hem från träningen för ett tag sen.
Jag har knappt hunnit äta, så fort jag kom hem så ropade Mamma på mig. Jag gick till vardagsrummet och vad tror ni hon ville visa mig? Jo gamla bilder från 90-talet, bilder på mig när jag var en liten unge haha.
Skit kul var det att se de bilderna, det var ett tag sen jag såg de... Väcker massor med minnen asså.

Ni kanske undrar varför rubriken heter "tjejerna gillar det..." Jag ska komma fram till saken nu hah..
Igår skrev jag ett godnatt inlägg och i det inlägget frågade jag er tjejer om ni tycker det är skönt när man håller och leker lite med erat hår. Alla som kommenterade tycker om det!!
Jag visste fan inte att ni tycker det är så skönt haha, fett nice ju! Jag ska börja göra det oftare då :P

Och innan jag avslutar inlägget så tänkte jag fråga er om ni vill se lite bilder på mig när jag var en liten unge :P
Jag tog kort med mobilen på fotona men det funkar, man ser rätt så tydligt :)
Så watchaa say? Ska jag dela med mig och lägga upp lite bilder här på bloggen :question:

Kommentarer
» amina

ja gör det:D

2010-04-13 // 22:56:39
» Anonym

haha ofc!

2010-04-13 // 23:00:30
» Anonym

DO IT! :D

2010-04-13 // 23:03:21
» BS

Ja, gör det fan!! ;)

2010-04-13 // 23:09:19
» Anonym

jajajajjajajaaaaa :P

2010-04-14 // 22:19:03
» Anonym

aaaaa det ska du :)

2010-04-15 // 17:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback