TRÖTT

Shoo blogg, trötta Bryan här:tired:
Har varit trött hela dagen och är det fortfarande.

Det började när alarmet ringde klockan 07:00 och jag kände att jag ville vila i 10 minuter till...
Det ringde igen och jag kände exakt samma sak så jag vilade i 10 minuter till...
Alarmet ringer en gång till och jag orkar inte snooza den här gången så jag stänger av alarmet helt!
Next thing i know är att klockan är 11:O
Jag försov mig galet bra asså hahah, vet inte riktigt vad problemet är men de senaste dagarna så har jag varit skit trött på morgornarna. Jag orkar knappt gå upp från sängen eller öppna ögonen..

Vem vet men det kanske beror på de dåliga vädret:question:
Frågan är bara om några av mina läsare också har varit trötta på sistonde???

Kommentarer
» Meron

shetas pomfretas! jaa, som fan alltså. jag har varit fett trött på sistone. försovit mig och varit ovanligt trött :o

2010-04-22 // 17:56:24
URL: http://supaflysister.devote.se
» BS

JA, haha är galet trött NU :P

2010-04-22 // 18:16:44
» Ailin

Jaaa!, Trodde det bara var jag. Har svårt att vakna på morgonen och är allmänt trött nuförtiden.

2010-04-22 // 18:38:15
URL: http://tungochkung.blogg.se/
» nicho

hahah samma här asså! veckar klockan väckte mig 7, då bestämde jag mig för att stänga av den bara för att gå upp. Men av nån anledning låg jag kvar, blundade lite, nästa gång jag öppnade ögonen var den kvart över 8 haha, i den sekunden kom jag på att jag också hade prov halv 9 så jag kunde inte skippa första lektionen heller :p

2010-04-22 // 18:57:56
URL: http://nichow.blogg.se/
» mirre

du är så jävla snygg hahaha :D

2010-04-22 // 19:52:23
URL: http://kingmirre.blogg.se/
» Carina

Jaaa!! Jag känner verkligen igen mig där. Är skit trött på morgonen och orkar verkligen inte gå till skolan sen när man kommer hem är man helt död och sover en liten stund.. inte bra för då blir man hyper på kvällarna istället för att sova går man ut och festar eller hänger med kompisar... Sen när man kommer hem ganska sent har man bara kanske sådär 4 timmar innan man ska iväg till skolan... hehe inte alls bra :/



2010-04-22 // 20:57:24
» Anonym

vet att du inte har haft så många tjej artister som sjunder på din blogg.. så drf tänkte jag fråga dig, vrf inte fler kvinnliga artister ?

vad tkr du om denna ?

http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhgJzHI6QtBqpc26yu

2010-04-22 // 21:44:02
» gab

en sak jag har tänkt på är att du mästan aldrig har haft med kvinnliga artister i din blogg, vrf har du inte det? ngn spec anledning lr?

sen tänkte jag fråga vad tkr du om den här kvinliga artisten och om hennes musik såsom hennes video?

http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhgJzHI6QtBqpc26yu

2010-04-22 // 21:51:37
» Unknown

Eyy jag vill fråga dig en fråga hur fan fixar du din header alltså vad för progarm använer du plus varför kan du inte svara på din blogg läsares kommenatare ?? Tjejer sluta leka med eran hjärta de finns mycket finare killar än honom eller hetare !!!

2010-04-22 // 22:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback