UPDATE!

Klicka på bilderna för att komma till sidan!

Gå med i min grupp på Facebook!
Jag hade ett liv sen kom fotbollen


Vill du hålla koll på min blogg och inte missa ett enda inlägg jag har skrivit?
Vill du bli uppdaterad varje gång jag skriver ett nytt inlägg?
Då klickar du på bilden under för att följa min blogg med bloglovin'

Jag skapade en ny myspace för några veckor sen!
Se till att adda mig som vän!

#7 Mest sedda idag!!
Se till att spana in min youtube. När du ändå är inne där så kan du prenumerera på min kanal!

Jag twittrar typ varje dag och skriver lite saker som jag ibland inte skriver här på bloggen.
Det är nog därför vissa följer mig på twitter, för att få lite mer info om vad jag gör haha.
48 följare.. Det är ju najs hehe.. Kan ni bli 100?

Många av mina läsare undrar vad jag heter på facebook, många undrar om jag kommer att acceptera deras vänförfrågan om de addar mig... - Jag heter Bryan Massa och det är klart jag accepterar eran vänförfrågan!

Innan jag avslutar det här inlägget så vill jag veta om du bara följer min blogg eller om du också spanar in min twitter, myspace, youtube osv...
Vore kul om ni kunde svara på det :)

Kärlek o Respekt:thumbup:

Kommentarer
» s

näää, bara din blogg:)

2010-04-14 // 22:09:47
» BS

Ja, youtube, och twitter här på bloggen ;)

2010-04-14 // 22:29:29
» Anonym

jo, din blogg och facebook :D

2010-04-14 // 22:41:42
» Anonym

följer din blogg :) kollar in din FB då och då :)

2010-04-14 // 22:56:33
» Anonym

din myspace och bloggen :)

2010-04-15 // 12:45:52
» Anonym

tung blogg!!! kollar den faktist ganska ofta;)

2010-04-15 // 20:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback