Veckans frågor och kommentarer

Det var några månader sen vi körde på det här men nu börjar vi igen, jag vet att ni har saknat det;)
Hahah, jag förstår vad du menar;) Jaa, jag fick med sånna och testade de när jag kom hem, det satt asskönt!

Haha, du är katt;)
Haha ne men ska vi vara seriösa nu så kanske du har rätt... Mina tankar om min framtida cinderella är kanske way over the top... Men jag har märkt att jag inte är som för några månader sen, jag har ändrats lite faktiskt, träffar jag en tjej som är skön och ser bra ut så kan det räcka... Hon behöver inte se ut som värsta modellen aså.

Shoo Sarah, tro mig jag undrar också vad som hände med bilderna jag tog tsm med den där tjejen.
Ne men fotografen är galet seg, fett kefft i know:|

Hey Riyana, njaa jag vet inte vad jag ska svara...
Det klart det är najs men jag går inte runt och tänker på det hela tiden... Men aah, i like it:)

Heysan Eliin haha.
1. Hmm om jag tyckte hon såg bra ut och verkar skön så skulle jag ge henne mitt nr:)
2. Jaa det tycker jag, alla tjejer verkar gå runt med legins/tights och Converse.. Kom igen tjejer, det finns jeans! Jag gillar när tjejer har tajta jeans, det är nice! Jag har också märkt att många tjejer går runt i likadan jacka, venne vad det är för jacka men har sett att de finns i röd och blå...
Den tjejen som har en unik stil, alltså den tjejen som inte klär sig som alla andra är den jag fastnar för;)
3. Haha, därför.
4. Det klart man ska kunna hålla på och så i ett förhållande men om tjejen inte skulle vilja det så skulle jag acceptera hennes val.. Men grejen är den att jag aldrig skulle kunna bli tillsammans med en tjej som tänker så om inte jag gillar henne riktigt, riktigt mycket... Förstår du vad jag menar??

Tjeena Cici!
Jaduu, det är en bra fråga.. Har inte varit där nere sen 2004 då jag spelade Gothia Cupen haha.
Men funderar på att åka till GBG nu i sommar faktiskt!:)
Ska i alla fall upp till Uppsala imorgon och spela match....

För att hitta tidigare veckans frågor och kommentarer så spana in kategorin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback