Veckans låtar!!!

Eller ska man säga Trey Songz vecka istället?
Precis som jag gjort tidigare så valde jag ut 3 låtar, till skillnad från alla andra gånger så är det så att de 3 låtarna jag valde ut den här veckan är av samma artist... Alltså Trey Songz!
Det här är hans vecka!!
Jag har lyssnade på hans låtar fett mycket förra veckan så det är ju najs att han nu blir veckans artist här på bloggen!

IIham som var den första att kommentera och önska låtar önskade följande låtar:
Trey Songz - I Need a girl och Trey Songz - Holla if you need me.


Sen önskade Melina låten Till the day I die också en låt av just Trey Songz.
Riktigt sköna låtar av en riktigt skön RnB artist!
Han är helt klart en av mina favoritartister och jag ska inte ljuga Holla If You Need Me är bara fööör skön!
Även I Need a girl är riktigt najs! Och till the day i die!!! Den är fööör skön haha.
Ni märker ju själva att jag gillar alla de här tre låtarna, jag är fett nöjd med den här veckan.
Man kan säga att Trey blev Veckans artist här på bloggen faktiskt hehe.

Tack till er alla som kommenterade, om jag kunde så skulle jag välja alla låtar som veckans låt men tyvärr så är det bara 3 låtar jag väljer ut.
Mina läsare är helt enkelt bäst! Skit skön musiksmak har ni!
Fortsätt på det här sättet så får vi se vilka 3 låtar det blir nästa vecka ;)

Btw, jag brukar ju alltid fråga er vad ni tycker om låtarna jag valt ut...
Så jag ställer er frågan nu igen, vad tycker ni om veckans låtar??

Kommentarer
» Anonym

Skit.

2010-04-12 // 15:41:58
» Missnöjd

Du lyssnar ju knappt på alla önskade låtar, inte undra på att det vara är Trey Songz, även fast han är tung!

2010-04-12 // 15:55:04
» BS

De e bra att du valt låtar från samma artist tycker jag... som omväxling! :D blev rätt mkt bow wow innan haha

2010-04-12 // 17:33:05
» Melina

Ja, låten jag valde kom upp ^^

2010-04-12 // 20:01:03
URL: http://meelajna.blogg.se/
» Bee

trey songz är så feeeet!

2010-04-12 // 23:45:44
URL: http://daydreamin.blogg.se/
» dave

tycker trey är helt okej, men tkr det är tråkigt att du väljer 3 låtar av samma artist. inte precis så att du lyssnar alla låtar som folk tipsar om. du borde slänga upp en poll/omröstning på några låtar som du själv bestämmer ska bli nominerade, sen får "folket" avgöra vilka som ska bli veckans låtar.



hur som helst, tack för en grym blogg!



piiizzzz

2010-04-13 // 00:10:18
» Ord blir meningar

för mycket trey

2010-04-13 // 21:21:17
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Anonym

du verkar dö för trey asså variera lite bloggen skulle va mycket skönare och fler skulle tycka om den, lägg lite blandat!

2010-04-13 // 23:37:39
» Melina

Okej måste hålla med att det blev för mkt trey songz... hane bra men en låt av honom skulle räcka! Hoppas du varierar lite mer nästa gång



pöss

2010-04-14 // 00:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback