Veckans låtar!!!

Mmmm så gott, dricker juice.. Det är ingen vanlig juice utan det är min PIMP-JUICE:D
Haha ne men åt precis, jag åt ris med kycklig och det var riktigt gott asså:)
Innan jag åt så spelade jag FIFA, spelade bäst av 3 mot Däni och gissa vem som vann?
Gissade du på mig så gissade du rätt!

Men anyways, nu till det de flesta av er har väntat på... Nämligen VECKANS LÅTAR!
Jag läste klart alla kommentarer i inlägget där ni önskade låtarna och jag ska vara ärlig mot er...
Det här var den bästa veckan helt seriöst, nu säger jag inte så bara för att säga så.. Jag är serious:thumbup:
Det var fett svårt för mig att välja ut tre låtar, jag funderade på att välja ut fem istället för tre men sen kände jag att det blir för mycket hehe. Ne men fan, det här var bästa veckan helt klart!:D

Jag blir glad av att veta att mina läsare har sån skön musiksmak;)
Allt från Lloyd, till Drake... Ni önskade skit sköna låtar allihopa!

De tre låtarna som jag fastnade för lite extra den här veckan var följande:

Önskat av Mirre: Usher featuring Will.i.am - OMG

Önskat av Mirre: Lloyd - Year Of The Lover

Önskat av Oliajvia: Mario - Kryptonite

Fett sköna låtar!
Jag måste bara säga till vissa av er att hänga med när det gäller veckans låtar för vissa önskar alltid låtar som jag redan har valt ut till veckans låtar innan. Såg att någon önskade låten In My Head av Jason Derulo... Jag menar jag hade den som veckans låt för två veckor sen, häng med nu fan:P

Vad tycker ni om låtarna om då? Vad tycker ni om mina tre val?
Själv är jag fett med nöjd, säger det igen asså... Ni har skön musiksmak!!:D
Fortsätt så, jag kanske väljer ut den låten du önskar nästa vecka så se till och kommentera nästa gång;)
Glöm inte, kommentera och låt mig få veta vad ni tycker om låtarna!!

Kommentarer
» bd

En låt som jag inte kan få bort från huvudet är; Told Us So - Damien Fernandez! Vilken röst också :)(Y) Veckans låtar va awesome, bytheway..

2010-04-20 // 18:49:35
URL: http://brendita.blogg.se/
» BS

Sköna låtar som vanligt, särskilt den med mario.. men tänk om någon ny läsare valde låten, som inte läste din blogg för två veckor sen? ;)

2010-04-20 // 18:59:30
» Anonym

äääääääh skit, förutom usher då

2010-04-20 // 19:31:19
» chami

skit skön låt Jay MF - you´re my sexy girl :D

2010-04-20 // 19:43:37
URL: http://perlachamis.blogg.se/
» Alex

Kid Cudi - The Prayer :thumbsup:

2010-04-20 // 22:36:47
» Alex

Kid Cudi - The Prayer! :thumbup:

2010-04-21 // 17:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback