Veckans låtar

Nu ska ni få det ni har väntat på, nämligen veckans låtar;)
Jag svär på allt asså mina läsare är bäst!! Jag blir impad, ni har värsta musiksmaken jue!:D
Ni önskade riktigt sköna rnb låtar den här gången, jag ska hålla inlägget kort så jag går direkt på sak.
De tre låtarna jag fastnade för den här veckan var följande:
1. Pleasure P - Fire Lovin'
En riktigt skön låt av en riktigt bra artist! Pleasure P's röst är otroligt skön och typ alla hans låtar är bra.. Helt seriöst.. Det här är en av hans bästa låtar utan tvekan.. Texten och handlingen i låten är fet, inte minst refrängen som har fastnat i mitt huvud:P
Och juste, låten är önskad av; Amira!

2. Trey Songz - Already Taken
Already taken är Trey's senaste låt och släpptes för typ tre dagar sen.
Jag hörde den för första gången igår faktiskt, den är ju fett med skön!
Jag gillade den direkt!! Kändes som att jag hade hört den förut liksom... Riktigt skön låt!

3. Trey Songz - Invented 6
Haha asså det här låten... Den här låten kommer jag nog aldrig att tröttna på.
Den är föör skön! Från början till slut!
Från This goes out to the beautiful giiirls till slutet av låten är bara för nice...
Det här är remixen vilket gör den ännu najsare när Drake hoppar in och rappar lite grann!
Girl you gon' think, Girl you gon' think, Girl you gon' think, you gon' think I invented ......;)
Önskad av; Mandah!

Kommentarer
» nicho

Jag trodde att remixen av I invented 6 var versionen tillsammans med Keri Hilson och Usher :o

menmen.



riktigt sköna låtval den här gången! den låten jag gillade mest är nog Trey Songz - Already taken ;)

2010-04-26 // 17:16:48
URL: http://nichow.blogg.se/
» farre

hallllå, kan du inte sluta lägga upp typ en låt som vann förra veckan, sen önskar en person sig den låten och då kommer den upp igen. Fattar du vad jag menar? Det blir tråkigt annars.

2010-04-26 // 20:05:28
URL: http://dejavu.blogg.se/
» Amira

Härligt att du gillade låten! :)

2010-04-26 // 21:04:07
» ..

Asså mannen du måste börja lyssna på andra artister än Trey Songz, du väljer alltid hans låtar.

2010-04-26 // 22:12:34
» Melina

Vem gillar du mest?

Trey eller Chris Brown ??

På alla sätt syftar jag på nu :) !

2010-04-27 // 15:41:39
URL: http://melld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback