Veckans låtar!!!

Tungt fan!
Det blev inte så många kommentarer den här gången om man jämför med de andra gångerna.
Men det spelar ingen roll eftersom ni var såå tunga den här gången!! Assköna låtar jue!

De tre låtarna som jag fastnade för var följande:

Bow Wow - Can I Be Your Man (Önskad av; Natta)


Trey Songz - One Love (Önskad av; Määni)


Chris Brown ft Bow Wow & Pleasure P - Can't Let You Go (Önskad av; Anonym)

Fett med sköna låtar, jag har sagt det förut men jag måste säga det igen ahah, Fan vad sköna läsare jag har :)
Ni har skönskön musiksmak!
Tänk att Bow Wow är med i veckans låtar IGEEEN, helt sjukt jue.. Men han har grymma låtar så jag är inte chockad direkt.

Jag ser till att låtarna finns på högra sidan av bloggen sen när jag är hemma, oroa er inte.
Ni kan ju kommenera och skriva vad ni tycker om låtarna som jag valde ut.
Själv är jag nöjd som alltid, tre riktigt sköna låtar!


Kommentarer
» Natta

Yep, riktigt tunga låtar ju! Och nej det är ju inte konstigt att Bow Wow är med hela tiden, han är riktigt bra:)

2010-04-05 // 22:11:10
» BS

Haha Bow wow verkar ha mutat dig :O nej skojar, han är skön :)

2010-04-05 // 23:07:42
» Samira

jaha trodde du slutat blogga

2010-04-06 // 00:01:39
» Ord blir meningar

treeeeeeeeey

2010-04-06 // 11:45:23
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback