Lördag

Shulululu!

Vaad häänder? Hoppas ni mår bra!
Det är toppen med mig förutom att jag är lite trött bara.

Jag har ingen koll hur vädret har varit i de andra städerna men här i Stockholm har det regnat som fan.
Det var helt galet, mina föräldrar hade varit ute och kom hem helt dyngsura!

Nu kan man säga att sommaren officiellt är slut.
Det märker man redan 8 på kvällen för då är det typ jätte mörkt.
Jag orkar inte ens tänka på Vintern just nu så vi skippar det här, vi byter ämne tycker jag haha.

Jag kan berätta för er vad jag har gjort idag!!
Jag har faktiskt dömt 3 fotbollsmatcher. Det spelades en turnering idag för småbarn i 8 års åldern och jag ställde upp som domare. Det var faktiskt kul, när jag satt hemma och kollade på Arsenal matchen tänkte jag; Näe fan, orka gå och döma nu när jag sitter och kollar på matchen. Sen började det fuckin ösregna från ingenstans då tänkte jag; Ska jag ringa och sjukanmäla mig? Men det gjorde jag inte, som tur slutade det regna när det var dags för mig att döma :)

Under tiden jag dömde matcherna tänkte jag tillbaka när jag var mindre...
Bara att se och höra hur föräldrarna peppade sina barn från sidan fick mig att le.
Det var roligare än vad jag trodde att döma fotbollsmatcher för småbarn!

Kommentarer
» Natha

Min lillebror var med och spela i den turneringen så jag såg dig :) du är galet söt hörru!

2010-08-22 // 01:30:24
URL: http://Nathanoj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback