100 frågor med svar!


1. Hur gammal är du om fem år?
Om fem år är jag..... 24

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Familjen

3. Hur lång är du?
187 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Såg på Just Wright igår

5. Vem ringde du senast?
Min indiska polare Moris

6. Vem ringde dig senast?
Det kan jag inte ta upp på bloggen, sorry hah

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Aa ska göra så blir nog bäst så :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Lite olika. Ibland tycker jag det är fett jobbigt att hålla på skriva fram och tillbaka så då föredrar jag att ringa.

Men ibland är det också rätt skönt med sms så man slipper prata...

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
hah, för någon minut sen

11. Vilken ögonfärg har du?
brun

12. När vaknade du i dag?
shit ni anar inte... klockan tre vaknade jag fan.. dags att vända på dygnet.

Börjar tröttna på att sova bort dagarna så här.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Nu minns jag inte vad han heter men låten heter i alla fall this christmas

14. Vilken är din favoritplats?
Fotbollsplanen

15. Vilken plats föredrar du minst?
Sundbyberg, gick gymnasiet där i tre långa år så nu vill jag bara ta en paus från det stället hah

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I England med en stadig ekonomi, stadiga tankar och ett stadigare liv helt enkelt :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Spöken, varje gång jag blev kissnödig mitt på natten så var jag så fuckin rädd för att gå upp ur sängen och gå till toan mitt i mörkret. Jag inbillade mig nästan hela tiden att jag såg spöken i hallen och köket.. fyfan asså haha.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Ett meddelande jag fick på facebook. Jag skrattade med magen och hela hjärtat

19. Hur stor är din säng?
Jag vet inte exakt men det passar mig perfekt så jag skulle nog säga runt 190x200????

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Förut hade jag runt sex men de senaste veckorna har jag sovit med två, tycker det är skönare

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
En, Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota i gräs, skor i snö, strumpor inomhus

26. Är du social?
Ja. fast i bland blir jag helt tvärt om. Vill inte gå ut, orkar inte prata i telefon, ingenting…

27. Vilken är din favoritglass?
Sandwich kanske. Fast jag är ingen glass-lover direkt. En isglass kan va gott en varm sommardag

28. Vilken är din favoritefterrätt?
haha ingen aning

29. Tycker du om kinamat?
neje!

30. Tycker du om kaffe?
Ja, kaffe med mjölk och mycket socker är ju jätte goott! När jag är sugen på det, annars nej

31. Vad dricker du till frukost?
Té eller pimpjuice

32. Sover du på någon särskild sida?
Näeej, eller jag brukar oftast lägga mig mot väggens sida

33. Kan du spela poker?
Nej haha, hatar kort spel

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja spikat, det gillar jag galet mycket. Mys pys är det bästa som finns ju hah

35. Är du en beroendemänniska?
Både och… eller jo, det är jag nog. Vill jag ha eller behöver jag något jätte mycket så ser jag till att fixa det

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Näe fan, kanske har jag någon läsare som är född den 11 november?

37. Vill du ha barn?
Ja spikat, längtar faktiskt tills jag blir äldre och har en vacker fru med underbara barn

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, lite ryska också hehe

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ah när jag var ett år, då fick jag i mig något jag var allergisk mot

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Haha bassäng såklart, jag hatar ALGER som fan! Men jag ska inte ljuga, hav är också fett nice.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder

42. Äger du dyrbara smycken?
Näe, ser jag ut som 50 cent eller hah

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
MTV MADE, gillar verkligen det programmet skit mycket. Inspirerade!

44. Kan du rulla med tungan?
Nej jag tror inte det....

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Svår fråga.. Eller nej haha, juste. Benji. En snubbe som gick i min klass i gymnasiet. Killen är helt otrolig asså hahahah, fan nu när jag tänker på honom börjar jag garva. Det går bara inte beskriva med ord hur han är. Tung du är brorsan, tung du är. Även en annan kille som gick i min klass är bland de roligaste jag känner, arrish vad händer haha ;)

46. Sover du med gosedjur?
Nejnej, jag har växt i från det :)

47. Vad har du för ringsignal?
Crank dat soulja boy... skoja bara haha, helt uttjatad sådära :P Jag har Drake's Find Your Love

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jaja, min Mamma visade ett par byxor jag hade när jag var mindre för några dagar sen faktiskt

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Ett par fotbollsstrumpor från laget jag spelade i förra året Vasalund

50. Flörtar du mycket?
Ja det brukar jag göra beroende på vem jag snackar med hehe

51. Kan du byta olja på bilen?
Jag har inte ens körkort brä!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Så här trög, jag har inget körkort!!

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Ingen aning.... Det var så länge sen jag ens läste en bok haha

54. Läser du dagstidningen?
Nä typ aldrig men när jag gör det så är det bara sporten jag läser

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Aah faktiskt, två fotbolls magazin. GOAL och FourFourTwo

56. Dansar du i bilen?
Har ingen bil men när jag har en så kommer jag nog att göra det

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Har inte lyssnat på radio på jag vet inte huuur länge men jag antar att det var The Voice i sånna fall.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Sorry men fattar ej frågan

59. När var du i kyrkan senast?
Hmm, någon månad sen med min kusin

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Oj haha, jag har många favoriter. Rob, Darren, Bibi & Ulla

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Vet faktiskt inte, något dygn i alla fall, när jag var på kollo som liten

62. Vilken pose hatar du mest på bilder?
Jag hatar när tjejer pekar fuck you på bilder, asså åhhh... hatar det så mycket, speciellt när en söt och fin tjej gör det.

Jag tycker det är så fult och oattraktivt.

63. Vad lyssnar du på just nu?
Chris Brown - Damage

64. Har du varit med i tidningen?
Nej men snart

65. Vad är det konstigaste du ätit?
När jag var liten och lekte på gården minns jag att jag smakade på en myra. Haha shit asså

66. Vem såg dig naken senast?
Haha, kom hem från gymmet för inte så länge sen så några random people antar jag - no homo :P

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Ljusblå

68. Hur imponerar man på dig?
Oj svår fråga! Eller kanske inte. Genom att vara social men inte översocial, genom att vara öppen och bjuda på sig själv, inte leka svår osv. Genom att vara lugn och mogen som person, genom att kunna prata om vad som helst, genom att ha en skön/fin klädstil, genom att fråga mig lite frågor så jag vet att personen kanske är intresserad i mig.. Typ de.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Oftast ingen…

70. Har du någon piercing?
Näej eller jag har tre hål i öronen om det nu räknas som piercing

71. Din största vinst?
Hahah, fuck allt sånt.

Har oddast många gånger kan jag säga men aldrig vunnit något stort som är värt att ta upp här på bloggen.

Vann 20 kr på en trisslott för inte så längesen, WOHOOO liksom :D

72. Civilstånd?
Singelito

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Min blogg såklart, hotmail, youtube och facebook

74. Är du fåfäng?
Ja, det är jag nog. Men inte överdrivet fåfäng. Jag bryr mig tex inte så mycket om märkeskläder och har inga problem med att gå ut med mjukis om jag känner för det.

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Nej nej, jag ångrar ingenting jag gjort eller valt. Saker händer för en orsak tror jag.

76. Hur många syskon har du?
2 stora systrar

77. Vilket är ditt drömjobb?
Fotbollsproffs, fatta att göra det du verkligen älskar hela dan varje dag och få betalt för de.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Skulle vilja resa runt om i världen

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Haft sköldpaddor, möss, hamser haha... sånna husdjur ni vet :P Ingen hund eller katt här inte.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag är singel, jag älskar fotboll och jag älskar rnb hahah skööön jag ääääär ;D

81. Svär du ofta?
Ja det gör jag nog, men det sker mest på fotbollsplan eller när jag spelar fifa. Annars näeej.

82. Sverige när det är som bäst?
En varm och solig sommardag med fin fina tjejer ute på stan :)

83. Kan du åka slalom?
Jaja det är inga problem hehe

84. Vad har du ätit i dag?
Jag har ätit pannkakor, bananer, pomes, kyckling och godis

85. Vad har du för utbildning?
Jag vet inte själv :P

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Magen tror jag...

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
vet faktiskt inte, är nöjd som jag är :)

88. Vilken är din bästa egenskap?
Att strunta i vad andra tycker och tänker

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Att passa tider

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Hm…Martin Luther King & 2Pac

91. Saknar du något?
Ja, en tjej

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja när det gäller barn är det viktigt tycker jag sen närman blir äldre så är det inte lika stort känner jag.

93. Vad gör dig ledsen?
Att se andra ledsna

94. Vad gör dig glad?
Bollen

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej nej de kommer haha

96. Vad ska du göra i helgen?
I helgen ska jag spela match sen vet jag inte riktigt! Inget planerat

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Det kan jag nog inte tala om här :P

98. Gillar du någon just nu?
Näe, har inte pratat eller hållt på med någon tjej i ett bra tag nu.

99. Vem är din förebild?
Jag har några stycken men alla som har lyckats i livet är i stort sett mina förebilder.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Softa, förmodligen spela lite FIFA


Kommentarer
» Mandah

Är du kusin med malcom o melissa dom där från London haha? :)

2010-08-18 // 22:58:58
URL: http://amandaaziz.blogg.se/
» Anonym

ofta du gilla Tupac

2010-08-18 // 23:32:55
» Anonym

du är galet snygg!

2010-08-18 // 23:52:20
» Anonym

rikgtit snällt att svara på frågorna väldigt intressant göre flera gånger

2010-08-19 // 02:10:40
» kristina ab

svar på 13 , de e chris brown som sjunger this christmas ;)

2010-08-19 // 16:11:29
» Anonym

Haha fyller år den 7e nov :P

2010-08-19 // 18:40:44
» Anonym

jag e största tupac fan. Ofta du gillar han,säger det bara för att verka coolt Brian.

2010-08-20 // 03:35:48
» MiSS FATTY || ANGELCHANELLE

Du verkar vara en bra kille (: hah.



& till personen över , varför skulle han inte kunna gilla 2Pac ? :o

2010-08-20 // 14:22:46
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
» Nikke

Hahaha jag fyller oxå år den 11:e nov ( Leonardo. Dicaprio gör oxå det btw) lite besviken att du inte kan luganda c'mon man don't forget your roots:D

2010-08-20 // 21:25:42
» Anonym

till personen över komerntaren över min därför att han sa att han inte fattade oldschool hiphop/rap i en äldre inlägg. han typ sågade alla oldchool artister såå fattar inte hur han plötsligt "gillar" han nu.

2010-08-20 // 22:38:12
» Tayla

Nr 21 32 och 65 GILLA, GILLA GILLA!

2010-08-21 // 22:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback