Adulthood

Shit nu spöregnar det som fan men det gör inget för jag tänker ändå vara hemma.
Nu när vädret är som det är så tänker jag passa på att se på film, mysigt jue, riktig filmväder :)

Som ni märker har jag kollat på många filmer de senaste dagarna, i like it.
Jag har typ blivit en filmälskare, en filmmänniska haha.

Igår laddade jag ner filmen Adulthood som är från 2008.
Jag har faktiskt inte sett den förut men jag har sett Kidulthood som är från 2006, Adulthood är alltså en fortsättning så om ni tänker se på den rekommenderar jag er att först se på Kidulthood.

Jag gillar Kidulthood som fan, det är en skitbra film som verkligen fick mig.
Jag kommer ihåg att det var min syrra Liza som tipsade mig om Kidulthood för några år sen.
Har hört att Adulthood är lika bra som Kidulthood så jag ser fram emot att se den.
Perfekt, ska se på den nu.
Sen kvart i 8 ska jag se på matchen mellan Barcelona - Milan.
Och senare på kvällen, kvart i 9 ska jag se på Tottenham mot Young Boys.
Men nu är det film som gäller, peace.

Kommentarer
» Anonym

kan du inte filma ditt rum och visa allt du har där?? snälla?

2010-08-25 // 18:18:05
» M

Filmen är TUUNGGG !!

2010-08-29 // 22:07:12
» :)

jag såg kidulthood för 3 eller 4 år sen för första gången men jag kollar på den än idag, den filmen har verkligen fångat mig

2010-09-07 // 16:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback