Ändrade planer!

Precis när jag skulle sätta på Adulthood ringer min lur.

Det var min kusin och han frågade mig om jag ville gymma, först sa jag att jag inte pallade eftersom jag ska se på film men sen ändrade jag mig. Jag ville ju dra och gymma tidigare idag men gjorde aldrig det pga vädret.

Nu ska jag packa min väska med träningskläder innan min kusse kommer och hämtar upp mig.
Jag missar nog Barcelona matchen, eller jag kanske hinner se lite på slutet men Tottenhams match hinner jag i alla fall till. Och filmen Adulthood ska jag se senare på kvällen vid 11 :)
Nu ska vi dra och pumpa lite haha, herrå!

Kommentarer
» s

grymt att du börjat uppdatera bloggen bättre, fortsätt så!!:D

2010-08-25 // 21:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback