Ångest på hög nivå

Shoo bloggen!
Innan jag börjar så vill jag ba säga att jag var på gymmet idag och det gick riktigt bra :)

Nu till saken...
Okej, jag var ute i stan en sväng med Kralliga P och Nebben.
Vi kollade läget bara och tog det lugnt. Senare på vägen hem hände det roliga grejer.
Kralliga P ville att vi skulle köra en liten lek när vi satt på tåget. Sten, sax, påse.
Förloraren skulle sätta sig framför en tjej som vi hade valt ut innan vi började.
Gissa vem som förlorade? Jo han som ville att vi skulle leka haha, Kralliga P.

I den första rundan gjorde alla sax men i den andra så var Kralliga P den ända som gjorde påse, jag och Nebben gjorde sax och Kralliga P blev helt chockad hahah. Ni skulle sett hans reaktion. Han reagerade efter 3 sekunder och ba: Vaaa? Haha, han fatta inte att han förlorade men hur som helst han gick fram och satte sig framför tjejen. Han gjorde inget men var gaaalet stressad ska ni veta hahah. Han tog upp luren och lekte att han pratade i tel sen efter 2 sekunder stoppa han ner dig i fickan igen, sen tog han upp en tidning och lekte att han läste.. Haha, riktig stress helt enkelt. Men nu ska jag komma fram till varför inlägget heter ångest.

Innan vi körde StenSaxPåse så fick jag lite ögonkontakt med en fin tjej som typ satt framför oss.
Och jag vet vad jag skrev igår.. Jag vet... Jag skrev att jag struntar i tjejer just nu och inte orkar med tjejer just nu men den här tjejen hon fick mig, hon fick mig verkligen. Efter att vi hade kollat på varandra några gånger så sa jag till Kralliga P att tjejen har sjukt vackra ögon, jag drunknar i de. Han höll med mig, sen sa vi till Nebben att kolla bak och han höll också med. Vi alla tre tyckte tjejer var fin. Nebben sa åt mig att fortsätta kolla och det gjorde jag haha, jag kollade och jag märkte att hon log då och då. Hon lyssnade på musik och höll på mycket med sitt sexiga hår. Jag kollade lite mera till slut märkte jag att hon började le ännu mera. Sen skulle hon av...


När hon stod vid dörren fick vi ögonkontakt igen, jag vickade med ögonbrynen till henne och hon smajlade.
Kralliga P och Nebben ba: Bryan gå ut, GÅ UT!! Vad görruu? Jag blev heeelt stress haha.
Visste inte vad jag skulle göra, 1000 tankar på en och samma gång.
- Det är sent, jag vill hem.. Ska jag kliva av och fråga om jag kan få hennes nummer... Det är sent och jag vet inte när nästa tåg går... Jag går av, jag kanske får göra henne sällskap hem...
Aah som sagt tusen tankar.

Vad tror ni jag gjorde?
Jag satt kvar på min plats, asså faaaaaan! Vad gör jag?? Största ångesten jag fick när dörrarna stängdes.
Jag har fan fortfarande ångest, fan vad jag är besviken på mig själv haha, asså fan.

Grejen är den att jag inte känner igen tjejen alls, jag har aldrig sett henne tidigare och vad jag vet känner jag ingen som känner henne så jag kan typ inte adda henne på facebook eller någonting......
Det ända jag kan hoppas på nu är att du/hon ser det här inlägget och skriver till mig på facebook för det får du jätte gääärna göra haha. Till alla mina läsare, jag ska ba säga att tjejen var najs. Hon såg äldre ut, blond/brunt lockligt hår. Blå/Gröna ögon, paaah re blir dum bara jag tänker på det.

Nu ska jag spela FIFA online mot Nebben, eller spela och spela.. Jag ska tröstspela haha.
Herrååå med er.

Kommentarer
» ajla

gick hon av i kista? då vet ja vem de e

2010-08-12 // 00:52:01
» Bella

Haha awwiii vad intressant! Hoppas att du hittar henne, ahah. Gosch det här var bättre än spansk dockusåpa :P

2010-08-12 // 01:47:46
URL: http://bondflicka.devote.se
» Anonym

du bangar alltid, de ska alltid va nån tjej du får ögonkontakt med och sen så fortsätter du ba och får en feet ångest, Bryan ta chansen nästa gång, de är bättre än att sitta och grubbla över de i evigheter :)

2010-08-12 // 02:15:28
» Anonym

Vad betyder de där när man säger pass ree

2010-08-12 // 02:18:13
» Joa

Jag är precis likadan och det händer mig nästan varje dag. Man mår inte bra av att hålla på så faktiskt. Allvarligt talat, jag hoppas att hon hör av sig men om hon inte gör det försök glömma henne.



Jag tror inte att det är bra att man går och tänker på henne man blir bara deppig och får ångest. Jag vet exakt den känslan.

2010-08-12 // 13:01:38
» Anonym

hahaha menar du paah re, han bor i rinkeby låt han förklara bree

2010-08-12 // 14:27:29
» Anonym

när man läser dina inlägg så kan man tro du är runt 15-16 år.

2010-08-12 // 17:01:19
» m

varför valde ni inte ut den där tjejen, att sitta framför, när någon förlora? hahahhaha :D

2010-08-12 // 17:24:07
» Anonym

aaw!! fett synd :(

tack för en skitbra blogg btw, veerkligen!! :D

2010-08-12 // 17:25:10
» Vic

Hejsan,

alltså det är så sjukt hur du började blogga. från att troligvis du skriver :'' kolla in min blogg''. till att du är med i reklamer på tv, och i hela världen.



hur gick allt detta till egentligen?

jag beundrar dig jätte mycket, till skillnad från kissie och alla dom dära.



Men hur blev du med i alla reklamer, dom kom till dig inte sant?



Jag tycker du ska fortsätta såhär, men bli inte som dom andra bloggare... det hoppas vi inte



ha det så himla bra.

2010-08-12 // 21:02:08
» mary

du låter som en 13 årig pojke som precis upptäckt tjejer

2010-08-12 // 22:12:10
» BS

haha dum du är fan! Nej, men hoppas du hittar henne haha ;) Hon verkar galet fin hehe

2010-08-12 // 22:14:51
» SSSSS

ta chansen nästa gång Bryan! :) jag vet, den ångersten är värst. det går över men nästa gång, men ta chansen verkligen!

2010-08-13 // 16:58:55
» s

& haha kralliga p verkar stenskön.

2010-08-13 // 17:00:41
» Sara

"du låter som en 13 årig pojke som precis upptäckt tjejer" HAHAA inte för att vara taskig men de där e sant

2010-08-13 // 18:13:15
» Anonym

DET VAR JAG!!!!!!!!!!!! <3

2010-08-13 // 18:16:11
» Anonym

i know the feeling ............

2010-08-14 // 21:25:00
» Y

HAHAHAHAHA Mary´s kommentar

2010-08-15 // 19:09:29
» Anonym

Hahahaha fattar precis vad du menar har hant mig med fast med killar da skiit jobbigt och jag ar en san person som inte slapper de utan gar runt och tanker pa de ;)

2010-08-17 // 00:57:13
» Anonym

Låt mig först bara säga att de här va första inlägget jag läste på din blogg har aldrig sätt dig förut. Men jag kommer ihåg en dröm jag hade förlängesen du va med i den det är heeelt skummt. För det va verkligen duuu som va med i den och jag har aldrig sett dig. Känner mig synsk. O för de andra... Va på the voice såg en sjuuuukt fin kille vi fick ögonkontakt direkt som varade länge jag blev förstenad sen tog min kompis min hand o sa att vi måste springa. Första o sista gången jag såg han haaatar när de händer man kan inte ens få tag i dom igen. Hatar mig själv för att jag inte gick tillbaka. Shit va långt de här blev hahahahaha

2010-08-18 // 01:48:22
» V.

Förstår hur du menar exakt, nästan samma sak har hänt mig med, fick värsta ångesten!

2010-10-28 // 18:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback