Baaaantomba :D

Hahah shoo bloggen!
Ni började säkert garva när ni läste namnet på rubriken :D
För er som inte följt min blogg länge så har ni ingen aning om vem Bantomba är men ni som följt min blogg sen jag började vet exakt vem det är haha.
Okej låt mig förklara lite kort, det här är videos från förra året som jag hittade på datorn i vardagsrummet igår.
Jag hade de laddat upp alla Bantomba videos på min youtube förra året men det youtube kontot blev spärrat och sen orkade jag inte ladda upp alla videos igen. Jag kommer ihåg att de hade över flera tusen visningar haha, alla tyckte det var skit roligt så nu har jag laddat upp de igen.
Det är som sagt min kusin som driver, han ringde runt till folk och kallade sig för Bantomba.
Det är bara ett på hittat namn, han säger att han kommer från mozambique och bor i flemingsberg haha.
Btw, har jag några läsare från flempan? Vore kul o veta haha.
Men hur som helst, jag behöver inte skriva så mycket mera. Ni kommer spikat lära känna Bantomba Moloko när ni trycker på play och kollar på alla videos hahah, jag dör av garv varje fuckin gång asså, det är sjukt hahah. Det här är så klockrent, så fuckin tungt asså hahah. När jag får min iPhone 4 i slutet av den här månaden ska jag spikat lägga in alla bantomba videos i min iPhone så jag kan lyssna på de när jag sitter på bussen/tåget :P
Jag gjorde det förut, asså förra året. Jag hade de i min mobil och det var en gång jag satt med headset och lyssnade på Bantomba vill köpa super mario.. Asså ni fattar inte hur mycket jag började garva. Folk kolla på mig och tyckte jag var fett skum haha, började garva sådär från ingenstans :P Men det är svårt att hålla sig när man lyssnar på bantomba jag lovar er, speciellt om det här blir din första gång. Du kmr kissa på dig.
Den hade inte så mycket HorsePowaaaah! hahahahh ...

Kommentarer
» Nathalie

Horse Powaaah!!!

Han är seriöst askul ju x) Shit asså...

2010-08-02 // 20:02:58
» Anonym

Han e fett TUNG ju! hahahahah jämför playstation med en bil :P

2010-08-02 // 20:05:44
» Anonym

Han e fett TUNG ju! hahahahah jämför playstation med en bil :P

2010-08-02 // 20:06:21
» Anonym

e det pierre som e han??

2010-08-02 // 21:00:36
» Anonym

hahahah asså de gjorde min dag för kul

2010-08-02 // 23:21:45
» Sarah

Haha, jag dog bokstavligen av garv. Fyfan va klockrent!

2010-08-03 // 00:04:27
» Anonym

hahaha va skööön!

2010-08-03 // 02:27:46
» adjani

haha coolt att jag hamnade här och såg denna, Pierree jaa!

2010-08-03 // 02:57:07
URL: http://adjani.blogg.se/
» BS

hahaha fan vad skön! :D

2010-08-03 // 23:07:23
» Yazmine

jag är från flempan :)

2010-08-04 // 16:59:43
URL: http://wackojacko.devote.se
» Anonym

asso din blogg börjar bli tråkig, du har youtubeklipp i varje inlägg.. några pallar inte kolla på alla klipp..

2010-08-05 // 13:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback