Behind the music

Medans Pappa lyssnade på musik satt jag och Mamma i vardagsrummet och kollade på mtv.
Det var Behind The Music med Usher.

Mamma gillar Usher och tycker han är otroligt begåvad. Själv tycker jag likadant, jag växte upp med Usher. Mina båda stora systrar brukade alltid lyssna på honom hela tiden när jag var mindre. Jag minns när jag var en grabb och han släppte låten You remind me, haha shit asså vilka tider. Jag satte på mig en tajt mössa för att förska likna honom lite grann och sen försökte jag dansa som han gör på videon. När jag blev lite äldre vid 14 år åldern så var Usher min största idol. Jag tror han har en stor betydelse till varför jag gillar RnB så mycket som jag gör.

Hans låtar handlar bara om kärlek och i programmet vi kollade på fick man lära känna honom lite grann, man fick i alla fall en bild av hur han är som person. Han är en kärleksfull person och en ladies man. Jag beundrar honom skit mycket, tung är han. Men Hur som helst så satt jag med Mamma och kollade på programmet.
Programmet var en timme lång och handlade om hans liv bakom musiken, hans relationer osv.
Försök se på programmet om du kan.. Behind the music med Usher.

Tro mig det var tillfällen jag blev fett rörd. Det var så mycket jag inte visste om Usher. Han har gått igenom mycket när det gäller kärleken, shit jag ser verkligen upp till honom ännu mer nu.

Här har ni hans senaste musikvideo There Goes My Baby.
Usher har två barn men var tvungen att separera sig med sitt ex eftersom pressen på deras förhållande blev för stor. Hans fans gillade inte att han var tillsammans med henne, inte ens han Mamma gillade henne. Ushers Mamma gick inte ens på deras bröllop när de gifte sig. Så mycket hatade folk att han var tillsammans med henne. Usher ville inte bli påverkad av alla utifrån, han ville leva sitt liv som han själv ville och inte ville han att andra ska bestämma vem han ska vara tillsammans med. Han gjorde allt han kunde, han sparkade även hans Mamma som manager för att kunna vara ifred med sin fru. Here I Stand, albumet han släppte 2008 då har var tillsammans med sin fru blev en besvikelse. Hans förhållande påverkade hans musikkarriär, han fick nog. Till slut ansökte han efter skillsmässa och i slutet av 2009 blev det officiellt, de separerades. Usher byggde tillbaka sin relation med sin Mamma och hon är faktiskt barnvakt till hans två sönder. Och nu går det betydligt bättre för Usher. Låten OMG hamnade på topp listan och den här There Goes My Baby är nog också på väg upp till topplistan.
I programmet sa Usher att han fortfarande letar efter en kvinna han kan vara med men att han inte kommer att gifta sig på ett tag. Han avslutade med att säga att man live and lurn.. Alltså att man lever och lär sig med tiden.

Kommentarer
» Anonym

sant sant, han senaste album med hitarna OMG osv. gick ju också up på topplistan...

2010-08-14 // 00:34:43
» Anonym

omg du borde kolla på behind the music med lil wayne. Och t.i's är faktist också spänande.. hoppas dom gör en ny med dom 2. med tanke på att T.I. precis släpptes från fängeleset och respektive lil wayne som gör det i november... om 82 dagar Faktist :)

2010-08-14 // 00:36:34
» Anonym

haha kollade också på programet! :)

2010-08-14 // 01:34:56
» lina

*learn silly haha

2010-08-14 // 13:47:37
URL: http://nattstad.se/ripsta
» Anonym

*learn

2010-08-14 // 18:23:23
» Y

Hatar när sånt påverkar deras karriärer. Vad har hans fru med det att göra? Samma sak med Chris Brown! Bara för att han misshandlade Rihanna (rätt åt henne) så dissade folk honom. Dissar man musiken bara för deras privatliv så kan man inte kalla sig för fans.

2010-08-15 // 19:05:40
» Anonym

Usher börjar komma till den nivån då man kan börja kalla honom förebild :)

2010-08-17 // 17:09:25
URL: http://bounsingah.blogg.se/
» Natalie

Åh gud va kul att du gillar Usher... Det är inte många killar som gör det.

Jag är ett stort fan av Usher och kommer i februari i år förhoppningsvis få träffa han... =)

Så ja måste bara måååste få se det där programmet du pratar om... Fan kan man ladda ner den eller på något sätt se den från nätet tror du ?

2011-01-07 // 00:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback