Bryan tipsar musik!

Var på gymmet och kom hem för ett tag sen.
När jag satt på bussen på vägen hem spelades en fett skön låt upp på iTouchen.
Den här låten har jag lyssnat på fett ofta i typ tre veckor nu.
Det är RnB Kungen R.Kelly som sjunger och låten heter I Don't Care.
Till och börja med så kan jag säga att jag diggar Kells galet mycket.
Jag har lyssnat på honom ända sen jag var en liten kid.

R.Kelly sjunger om sex och kärlek för det mesta men det var inte de låtarna jag lyssnade på när jag var liten haha, don't get me wrong! Ni alla har väl hört hans låt som han gjorde till sin Mamma? Jag syftar på låten I Wish. Jag älskade den låten som fan när jag var mindre och jag diggar den fortfarande fett mycket, det är en låt som jag aldrig kommer tröttna på helt enkelt.

Kells, The King Of RnB har många många låtar som jag gillar, eller jag kan göra det enkelt för er.
Jag gillar alla hans låtar! Han är en grym artist och riktigt begåvad.
Men nu ska jag bjuda er på I Don't Care, låten jag lyssnade på vägen hem från gymmet.
Jag behöver inte förklara vad låten handlar om eftersom man hör så tydligt och förstår vad han sjunger, eller okej då, eftersom vissa här inte är så bra på engelska så kan jag förklara lite kort haha.

Låten handlar om att han är på en klubb och får syn på sitt ex!
Hon sitter tillsammans med sin nya kille och kollar R.Kelly...
R.Kelly leker att han inte bryr sig och att han inte ser henne men innerst inne vill han träffa henne.
Så R.Kelly väntar på rätt läge, han väntar på att hennes kille ska dra på toa.

Till slut får han sitt läge och då säger han:
Jag vet att du har en kille, men jag bryr mig inte (I Don't Care).
Ta mitt nummer, ring eller smsa mig, jag bryr mig inte (I Don't Care).

När hennes kille sedan kommer tillbaka från toan så säger R.Kelly till sitt ex att han ska backa undan och om hennes kille frågar vem jag är så säg bara att jag är en gammal kompis till dig.

Shit visst är jag bra på att förklara vad låtar handlar om haha!
Näe men seriöst fan, det är också en anledning till varför jag diggar Kells och hans musik så mycket.
Hans låtar är som berättelser, jag ser t.ex. allt framför mig när jag lyssnar på den här låten.
Sen känner jag igen mig själv lite grann i den här låten, inte helt men lite grann.
Jag har faktiskt hamnat i en liknande situation, det kanske är därför jag diggar den mer än andra som bara lyssnar för att lyssna om ni förstår vad jag menar haha.
Men hur som helst, massor med + får den!

I know u got a man but i dont care. cause u lookin at me girl like "i dont care".
and just so he dont be mad. gotta stay two steps ahead.
take my number. call me. text me. whatever. I dont care!

Kommentarer
» Tangz

Bror, hör på your body med R.kelly, den är ganska klassisk ren R&B låt ;)

2010-08-23 // 21:15:28
URL: http://tangzice.blogspot.com
» s

haha sköön e du Bryan;)<3

2010-08-23 // 21:58:09
» d

äääääälskar låten! tung tuuuuuuuung

2010-08-23 // 23:45:24
» Voke.

Tung musik smak du har, R. Kelly Och Craig David brorsan.

2010-08-24 // 10:56:10
» Katie

Åh!Den e asbra den där låten.

2010-08-25 // 01:15:47
URL: http://imkatie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback