My Dougie

Jag vet inte hur många av mina läsare som har hört talats om dansen dougie!?!?
Men hur som helst så tänker jag bjuda er på 3 sköna videos. Jag har varit inne på youtube i snart en halvtimma och kollat på folk som dansar dougie haha. Jag har helt enkelt fastnat för det...Igen.

På första videon ser ni Chris Brown lalla lite grann på en klubb, videon är faktiskt ny, inspelad för några dagar sen bara. Han visar folket i ATLANTA (ATL) hur man dansar Dougie!

Det är många som tycker dansen Dougie är löjlig och fånig men jag är inte en av de ska ni veta.
Jag tycker den är najs och diggar den som fan. Jag tycker det är soft att se andra dansa dougie om de är grymma. Som jag skrev tidigare så har jag suttit och kollat på andras videos i typ en halvtimma haha.
Finns också väldigt många tjejer som har laddat upp videos när de dansar dougie :P

Jag minns 2008 då Soulja Boy kom ut med en låt som heter My Dougie. Jag försökte göra som han gjorde på videon men lyckades inte direkt. Min kompis filmade mig när jag dansade haha, jag satt och kollade på videon precis och jag måste säga att jag var gaaalet stel haha.

Nu kan jag i alla fall dansen mycket bättre men inte lika bra som CB och grabbarna.
Jag får nog träna lite mera :) Klicka på play.

Chris Brown visar folket på klubben hur det går till


Soulja Boy's tuuunga video från 2008, galet tung!
Kan kolla på den om och om igen, tröttnar aldrig.. För tunga haha.

En random kille!
She said she like my Dougie!
My Dougie? My Dougie!
Im FRESH.

Kommentarer
» Anonym

fett skön jue! Chris Brown dansar så bra!!!

2010-08-11 // 02:19:08
» Anonym

love C.B

2010-08-11 // 02:20:06
» KUNG GHAZI

http://www.youtube.com/watch?v=m3ZiX9YkCcE ;)

2010-08-11 // 02:22:28
» kristina ab

ingen har stil och kan dansa som chris brown ! c.breezy dansar faktiskt ofta dougie på sina konserter o han e riktigt gryyyym ;)

2010-08-11 // 12:12:22
» Anonym

Du borde lägga upp en video hur du dansar dougie! skulle vara skit kul o se det! =)

2010-08-11 // 14:43:29
» Anonym

hahaha va fula

2010-08-11 // 23:29:36
» kvinno misshandlare!!!

haha samma dans som beyonce gör i slutet av hennes låt diva.



chris brown gör allt för att bli mer älskad nu,shit som en hoe. blir pimpad av folket.

2010-08-11 // 23:33:18
» Anonym

Bögigaste dansen jag har sett på länge haha

2010-08-12 // 03:10:12
» Anonym

Dom flesta killarna har blivit bögiga nu för tiden asså -.-

2010-08-14 // 02:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback