Filmdax... IGEN!!

Filmdags!
Idag har jag har städat mitt rum och dammsugit hela huset, jag har köpt ett par nya converse,
jag har hämtat min gainer och jag har tränat...
Äntligen är det dags att se på filmen jag har väntat på att se hela dagen.

Stomp The Yard 2 eller Stomp The Yard Homecoming som den egentligen heter.
Såg precis att en läsare hade kommenterat ett inlägg som jag skrev tidigare idag.
Läsaren skrev att filmen var kass och att man typ väntar på att filmen ska ta slut.

Jag blev såklart besviken när jag läste det eftersom jag har så höga förväntningar på den här filmen.
Jag hoppas i alla fall att det läsaren skrev inte stämmer.

Hur som helst så ska det bli mysigt att se på filmen.
Jag har laddat med smarriga saker så nu ska jag bara koppla laptopen till tvn och släcka lampan!
Jag har sagt det förut men jag säger det igen, vill du komma över så hojta till med ett sms bara.
Ingen stress, hah! Herrå.

Kommentarer
» ;)

Du är så söt! :)

2010-08-25 // 01:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback