Filmdax!

Soft, jag har satt på mig en stor hoodie tröja och ett par sköna mjukis byxor.
Nu ska jag bara skriva det här inlägget lite snabbt så jag lan lägga mig på sängen och se på film.
MysigtMysigt!
Jag kom precis på att jag aldrig skrev vad jag tyckter om Just Wright som jag såg på i förrgår, eller jo, jag skrev vad jag tycker om den men jag skrev aldrig varför jag tycker så mycket om den. Jag tänker göra det imorgon.

Nu tänker jag se på filmen Karate Kid med Will Smith son Jaden.
Jag såg trailern till den för ett fett bra tag sen och har väntat i ett bra tag på att se den så sugen är jag.
Jag laddade hem den igår tillsammans med en annan film, Law Abiding Citizen. Den tipsade en läsare till i förrgår genom att skicka ett meddelande till mig på facebook precis innan jag skulle se på Just Wright.

Jag såg trailern till Law Abiding Citizen på youtube och precis som jag skrev till min läsare så verkar filmen GALET bra, ska även låta er veta att Jamie Foxx är med i den. Hur som helst så ska jag nog se på den imorgon kväll/natt men nu är det KARATE KID som gäller.. Wohoo, min lilla favorit Jackie Chan har en stor roll i filmen också :)
Om jag hade inbakade flätor skulle fan Jaden se ut som en lillebror till mig, eller vad säger ni??

Nu sätter jag stopp för jag kan inte vänta tills jag sätter på filmen, har väntat i månader för att se på den.

Har som vanligt laddat med lite smått och gott.. vill du komma över? Skicka ett sms bara så kan vi höras..
Hahah, yalla hejdåee.

Kommentarer
» Anonym

ladda grown ups du kmr skratta så mkt

2010-08-20 // 01:03:33
» Anonym

Vad äter du till filmen? :) och varför svarar du aldrig på kommentarer?

2010-08-20 // 01:21:06
» Sofie

kan inte du berätta lite vad du har för planer det kommande läsåren? eftersom du har gått ut gymnasiet, vad gör du nu då, ska du plugga något?

tack för en megabra blogg :D

2010-08-20 // 03:43:10
» J

Äru kristen? Asså såhär troende och inte bara kallar dej kristen, om inte, vad tror du på?



du är bästa bloggaren, jag svär.

2010-08-20 // 10:30:46
» rakson

vet du bryan... jag läste din blogg 100 ggr om dagen förut, men nu har den blivit så jävla tråkig! första gången jag läser den på en månad... inte okej. läser den aaaldrig längre. och när ja väl går in på den så rullar jag bara förbi allting snabbt och kollar bara på vissa bilder...

2010-08-20 // 11:12:07
» a

är du kristen?

2010-08-20 // 11:25:57
» Hanna [Fotoblogg-kind of]

Jag tänker också komma med ett filmförslag ;) om du inte sett den så ladda ner A MAN APART!!! sjukt bra :)

2010-08-20 // 13:48:04
URL: http://honsomheterhanna.blogg.se/
» MiSS FATTY || ANGELCHANELLE

Jaden är sjukt gullig (:

2010-08-20 // 14:01:38
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
» sant

har sett karate kid den e skiit bra

2010-08-20 // 18:16:08
» Anonym

karate kid är årets bästa film! och jaden smith är helt underbart söt!

och du borde verkligen skaffa inbakade flätor, såg en bild på dig när du hade det. du är jätte fin i det. det passar dig perfekt!

2010-08-20 // 18:26:29
» Anonym

asso jaden är så mycket sötare än vad du är, sluta drömma mannen....

2010-08-20 // 19:38:35
» Anonym

va du i stationen i väsby idag? fredag :)

2010-08-20 // 19:47:41
» Anonym

jag vet inte vem som har sagt de till dej, men jag skulle inte tro det....

2010-08-20 // 23:52:36
» Arre

Vart laddar du ner ifrån ? vill verkligen ha en bra nedladdningssida har aldrig nåt bra att se på..

2010-08-21 // 10:13:37
» Anonym

Postat av: rakson

vet du bryan... jag läste din blogg 100 ggr om dagen förut, men nu har den blivit så jävla tråkig! första gången jag läser den på en månad... inte okej. läser den aaaldrig längre. och när ja väl går in på den så rullar jag bara förbi allting snabbt och kollar bara på vissa bilder...



SAMMMAAA HÄÄÄÄRRR!

2010-08-21 // 16:10:10
» Anonym

jaa, undrar oxå om vart du laddar filmerna ifrån

hade vart najs om vi får veta dt =)

2010-08-21 // 20:21:35
URL: http://www.broownii.blogspot.com
» Anonym

jag hatar att vara hater.. och brukar alltid bara kommentera ifall det är beröm eller konstruktiv kritik men du går på mina nerver just med det här inlägget bryan.

Hur snygg tror dua tt du är egentligen?

2010-08-22 // 16:18:15
» Miriam

Fin blogg :)

2010-11-21 // 08:13:49
URL: http://diamondgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback