Fredag

Wohoo ! ! ! Det är Fredag, vad fan gör ni här inne på min blogg?
Gå ut och feeesta!!

Phaha, nä men seriöst. Ska ni inte ut och festa?
Klockan är bara halv 9 så det är nog lite för tidigt för att gå ut om jag inte har fel.
Hur som helst, jag ska ta och fixa mig nu. Ska ta en dusch nu nu nu och göra mig i ordning.
Jag ska ut och fieesta sönder ikväll.
Jag har inte festat på ett bra tag så det ska bli skönt att skaka loss allting ikväll :D

Nooot. Jag ska inte festa nånstans haha. Ska softa hemma som vanligt bara.
Kom hem från träningen för inte så längesen, är helt slut. Ärligt talat är fett trött i kroppen.
Orkar inte ens håll upp en arm i luften, och min rygg.. Åhh stakars den, lite massage av någon söt läsare skulle inte skada.. Någon frivillig som vill massera mig haha? Nä men jag är verkligen astrött.

Även om jag inte var trött skulle jag inte gå ut och festa.
Jag är ingen festare det vet de som känner mig och de som följt min blogg i ett bra tag.
Jag är ingen festare, fuck fester. När jag har lyckats med det jag vill i mitt liv då kan jag börja festa.
Men inte nu, nej nej.

Det är en grym match idag. Bayern Munchen spelar faktiskt mot Real Madrid.
Det är någon CUP de spelar så det ska bli både kul och intressant att se hur Real Madrid spelar under den nye tränaren José Mourinho. Nu när jag ändå är inne på fotboll så vill jag bara säga till er alla fotbollsintresserade att Mario Balotelli kommer skriva på för City ikväll. Han kommer att presenteras officiellt på Måndag. Det var mycket snack om att han var på väg till City och nu är det äntligen klart! Dessutom är Chelsea väldigt nära att skriva på med brassetalangen Neymar. Neymar som just nu spelar för Santos. Skit skön snubbe och en grym lirare, diggar honom lite extra eftersom vi typ har samma spelstil.
Nog om fotboll, jag kommer skriva mer om det senare.

Nu hoppar vi över till något helt annat, nämligen THE VOICE 2010.
När fan är The VOICE konserten? Fick höra att de skulle vara igår men sen så hörde jag att det skulle vara imorgon. Så jag undrar om det redan har varit eller om det är imorgon konserten drar igång?
Jag tror inte ens jag kommer gå men jag bara undrar ifall det skulle vara så att man kanske blir sugen på att dra dit. Sen vill jag också veta vilka artister som kommer uppträda. Blir det någon hemlig artist som det brukar vara? Har du koll på läget så släng in en kommentar med lite info till mig, det skulle vara jätte schysst! :)

Kommentarer
» Anonym

det är the voice i morgon kl 19.00 stog det att det började som jag vet ska Flo Rida, Lazee, kato, stromae, seanbanan, crossfire och vara årets artister :)

2010-08-13 // 20:51:20
» C

Hej bryan

the voice konserten är imorgon i kungsträdgården klockan 19:00 till 22:00

artisterna som ska uppträda är Flo rida, Lazee, Mohombi, Madcon, Kato, Sean banan, crossfire och Tinie tempah. det stog att Stromae skulle komma men dom bytte han mot Mohombi

2010-08-13 // 21:25:32
» Sofie

din blogg är så sjuuuuuuuuuukt jääääävla braaaa!!! :)

2010-08-13 // 22:35:32
» Anonym

Bror kom imorrn! :D

2010-08-13 // 23:58:56
» skrev en komentar men du tog bort den!!

ditt åsna huvud get your fakts right bitch vet inte var du får 'dina' nyhets stuff från men aja ska inte spana din blogg längre,tönt



Ps: du är en riktig tönt förresten,lol. Peace out biyoch

2010-08-14 // 03:33:08
» Anonym

Det är bara en massa fjortisar och dt barn som går på ung 08 och the voice. skit saker! sämst artiser också..

2010-08-14 // 05:05:09
» BS

haha jag pallar inte gå på the voice fan :P

2010-08-14 // 10:20:27
» BS

Fett nice att neymar kommer till europa.. hade velat se han i nåt annat lag helst, men chelsea funkar också haha.. hoppas att balotelli lytckas också

2010-08-14 // 10:21:28
» Gonner

Neymar är inte nära Chelsea och har aldrig varit, bara massa skitsidor som goal.com som har spridit ryktet.

2010-08-14 // 14:46:12
» Santos

Fail att Balotelli går till City...hade varit riktigt kul om Wenger hade haffat honom. Balotelli var ju själv sugen på att dra till Arsenal först men Wenger vägrade ge bud :(

2010-08-17 // 01:33:09
URL: http://unitedstatesofsantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback