Hat Trick

Ni minns väl när jag var i Norge och inte kunde blogga på en hel vecka för att jag spelade en fotbollsturnering där borta? Det gick ju bra för min del, jag gjorde 4 mål på 4 matcher.

Klicka på play så får ni se alla tre målen jag gjorde på en och samma match.

Fan jag minns det som igår, det var en härlig känsla eftersom motståndarna Stabaek som faktiskt tog sig ända till final gjorde 1-0 mot oss. Sen gjorde vi (jag) 1-1. De gjorde 2-1. Jag 2-2. Sen gjorde de 3-2, och då trodde de flesta att det var kört men med 1 minut kvar så hamnade bollen framför min fot på något konstigt sätt.

Jag tröck in den bestämt och matchen slutade 3-3.
Jag springer fan mot kameran och håller upp tre fingrar efter mitt sista mål men det syns tyvärr inte :(
Haha.
Btw, du har väl inte glömt Gilla min fan page?
Bryan Massa

Kommentarer
» Sara

Grymt :)

2010-08-08 // 22:02:22
» ida

lite coolt. jag har läst din blogg jätte länge, sedan åker jag till Hamar för att sommarjobba.. sen så åker du, min drömkille + favorit bloggare hit för att spela fotbolls cup, och jag såg dig inte... :/ hur ofta händer det liksom :)

2010-08-09 // 14:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback