I Can Make You Famous

Nu ska jag faktiskt sova och det borde ni också göra.
För vissa av er här så börjar ju faktiskt skolan väldigt snart, det är bra tid att vända på dygnet vetja! hahah.
På tal om skolan, fyfan vilken ångest de flesta av er måste ha.
Men kriga på, jag vet exakt hur det känns :)

Hur som helst, jag är galet tired.
Jag säger godnatt på er med denna bild och denna låt.

Tryck på play och njut, blunda och tänk på oss båda tillsammans. Hahah nä nu ska jag inte överdriva men låten är föör najs, den släpptes förra året, jag kommer nog aldrig tröttna på den.. Som sagt föör nice!

Dessutom är det här en låt man verkligen kan sova till.
Jag ska faktiskt göra det.
Jag ska hämta min iTouch nu, släcka lampan, lägga mig under täcket, ta ett djupt andetag, blunda och lyssna på den här låten om och om igen tills jag somnar. Tro mig jag kommer tänka på så massor med saker under tiden jag lyssnar, jag kommer drömma mig bort fint.
Dröm sött och glöm inte...... I can make you famous ;)

Kommentarer
» Anonym

har du sett bow wow nya video med sean kingston skit skön.. kan se den här : http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhQ5T6bKmEdRolVxPj

2010-08-07 // 12:37:11
» ..

skulle inte du till gbg i sommar ?

2010-08-07 // 22:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback