Kärlek och Relationer Del 1

På sista tiden har jag tagit upp mycket problem här på bloggen, problem som mina läsare har.
Det mesta har handlat om kärlek och det har gått rätt så bra, eller det har gått bra, ingen tvekan!
Ni läsare hjälper varandra och det tycker jag är skit bra, ni kommer med otroligt bra tips och förslag.

Nu tänker jag testa en grej här på bloggen som inte blev så framgångsrikt förra gången då vi testade det för några månader sen. Nämligen att Biggie tänker hjälpa er som har problem med kärleken.

Klicka på play och lyssna på vad han har att säga.
Det här är Del 1 och beroende på hur många det är som kommenterar och ställer frågor så kanske han spanar in med Del 2 då han hjälper er genom att svara på några frågor!

Peace, glöm nu inte ställa din fråga om du har problem med kärleken.

Kommentarer
» anonym

jag har inte problem med kärleken, men jag har problem med familjen, mina föräldrar skilde sig när jag va 2år och idag är jag 18år så det är inte ett problem i mitt liv utan sen jag va liten har min styv mor torterat mig och mina syskon, min mamma är spel beroende och har inga pengar, den ända som får mat i min familj är min lille bror och min mamma, jag bråkar med min mamma hela tiden om mat, jag tycker inte man ska behöva skälla ut sin mamma för att man vill ha mat, jag sa till henne att jag ville behålla underhållet så jag kan köpa mat till mig själv, då blev jag utslängd, nu tvingas jag bo has min pappa, det funkar nu medan hans kärring är borta men kommer bli ett helvette när hon kommer tillbaka, finns det någon som har några tips, för soc gör inget åt de, ni kanske inte tycker att det är värsta grejen men tro mig det är jobbigt!

2010-08-02 // 18:12:07
» Anonym

anonym.. jag säger bara att registrera dig på flashback och om du är under 18 så säg inte att du är det.



Där finns det säkert folk som har varit med om liknande saker och kan hjälpa dig.

2010-08-02 // 18:44:59
» Anonym

Gud känner smärtan...

2010-08-02 // 19:05:14
» Anonym

meeeen, guuud!

Alltså shiit, fan va jobbigt du måste ha det!

Behöver du någon att typ snacka med? skriv i kommentaren isf...

2010-08-02 // 22:22:39
» anonym

alla behöver någon att snacka med när man har det jobbigt men jag vill inte att någon av mina vänner ska veta hur jag egentligen har det"/..

2010-08-02 // 22:41:39
» Anonym

Men så klart du inte vill det.. där är mailen om du vill prata, och om ja kan hjälpa på något sätt

2010-08-02 // 22:56:44
URL: http://[email protected]
» anonym

tack de värmer <3

2010-08-03 // 00:47:25
» Anonym

ta och snacka med din pappa!säg att det är fel att din styv mor behandlar dig illa! ta tag i saken tjejen och avr stark!!

2010-08-03 // 02:22:37
» Anonym

Hej det är såhär att jag är tsm med en kille som jag älskar. Men iblnad tvekar jag att han älskar mig eftersom att det ända jag känner är att han vill ha sex med mig och jag har flera gånger snackat med han om saken. Men ingen förändring händer. Och jag älskar han verkligen och vill inte göra slut för en sån grej

2010-08-03 // 02:25:17
» anonym

jag har berättat för min pappa men han vägrar tro på mig eller mina syskon, hela min släkt hatar henne men min pappa är på hennes sida, hon har till och med bråkat med min farmor och fått min farmor utvisad från sverige! hon e störd i huvudet!

2010-08-03 // 02:34:55
» s2

haha före du gör video nummer två, se till att skaffa en bättre kamera? ;)



Detta är bara en allmän fråga,

Hur långt in i ett förhållande borde man börja prata med sin kille om sättet han lever (som är grova stölder, rånar, misshandel, knark m.m)? Borde man gå rakt på sak direkt ibörjan av förhållandet, eller bygga upp tillit och såntdär först innan man börjar prata om det? Vad tycker du och hur på vilket sätt skulle du vilja någon ta upp det på om du levde så?



kram.

2010-08-03 // 15:10:27
» Anonym

hahahah vad fan kan du om relationer, har du någonsin ens varit i en relation biggie smalls

2010-08-03 // 17:05:57
» Anonym

hej! jag har varit på g med en kille i ett tag nu, men jag har liksom hållit avstånd samtidigt, om man kan säga så. för att han redan har en flickvän. han bor i frankrike och jag bor ju här. han planerar på att komma till sverige till jul just för att träffa mig. jag kan inte säga till honom att inte komma, då jag älskar o saknar honom såå mycket men jag vill samtidigt inte förstöra hans relation med sin flickvän (vilket jag känner att jag redan gjort). det känns som om han inte vill göra slut med sin tjej men samtidigt inte lämna mig heller. vad ska jag göra? ska jag lämna honom ifred och move on? e detta bara en game som han spelar för att få 2 tjejer samtidit? det låter inte som om det e ett game, då skulle han ju inte slösa pengar på flyg o hotell just för att komma hit?

2010-08-03 // 18:19:25
» BS

"det är bara jag som kan svara på den frågan" HAHAHA fan vilken drivare han är :D

2010-08-03 // 23:09:00
» Anonym

haha en fråga bara: jag är en kille, och vilka är dina bästa flirttips?

2010-08-03 // 23:11:44
» ;)

om du ser en tjej på gatan, enklaste sättet att ta kontakt med henne är att fråga om cigg, även om du inte röker så kan man fråga om cigg... tro mig det funkar jag gör samma sak fast till killar och TRO mig det funkar

2010-08-04 // 00:41:43
» Nabil

Jag föreslår att herr Biggie skaffar sig en bättre kamera innan nästa video spelas in.

2010-08-05 // 00:07:58
URL: http://www.farbrornabil.se
» ss

Anonym med "killen ifrån frankrike."



kommer inte skriva värsta svaret, men du borde ställa honom mot väggen och fråga vad HAN vill. varför vill han åka till sverige när han har en flickvän i frankrike, är det för att träffa dig .. se hur du är och om allt går bra så gör han slut med sin tjej eller? fråga vad han vill, vad han känner, om hans förhållande med tjejen. berätta att du är förvirrad. han måste bestämma sig, offra och chansa för han kan inte "ha kakan o behålla den".



kram :) det är iaf vad jag tkr.

2010-08-05 // 15:43:52
» anonym

shoo jag och min kille har snart varit tillsammans i ett år och häromdagen så sa han att han började tröttna på vårt förhållande och ville ta paus för han ville njuta av singel livet för han har aldrig haft ett sånt långt förhållande, grejen är att paus för mig kan betyda ett slut men saken är att jag inte vill förlora honom och nu har vi inte hört av varandra på dagar och snart börjar vi i olika gymnasium också det enda jag vill är att det ska funka . skulle någon kunna ge mig tips om vad jag ska göra om att jag antingen lämna honom ifred och gå vidare eller ska jag försöka ta tillbaks han?



peace.

2010-08-05 // 23:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback