Lördagkväll

Jag har fått sms idag där några har frågat mig, vad jag ska göra ikväll...
Om jag ska följa med ut... Haha, asså jag är ingen festare, inte just nu i alla fall.
Orkar inte slösa energi på sånt just nu så please sluta skicka sånt till mig.
Imorgon tar min comviq kompis slut och jag kommer inte att tanka om luren så ni vet.
Är det något viktigt så slå en signal bara.

Men hur som helst, kvällen börjar närma sig sitt slut och jag lär vara uppe i ett bra tag eftersom jag vaknade för två timmar sen. Jag ska ta och spela FIFA mot Sean nu, det ska bli kul eftersom vi bara har spelat mot varandra två gånger tidigare och båda gångerna har jag vunnit över honom så jag antar att han är revansch sugen.

Efter att ha spelat i en liten stund ska jag se på film!
Jag tänker se på filmen som jag skrev om och tänkte se på i Onsdags.
Jag såg den aldrig för att jag inte hann helt enkelt, jag chillade med David och dagen efter åkte jag till Malmö.
Så inatt tänker jag se på den. Ni vet vilken film jag syftar på... Adulthood.
Ser verkligen fram emot att se den, som jag skrev tidigare har jag fått höra att den är fett med bra, lika bra som den första filmen Kidulthood.

Någon här som sett filmen Adulthood eller?

Kommentarer
» Anonym

aa blood den e feet !

2010-08-29 // 01:48:07
» Anonym

men du ska se filmen kidulthood d e första delen !

2010-08-29 // 01:48:58
» Anonym

den e gryyym ! ;)

2010-08-29 // 13:56:47
» Melody

A Adulthood är sukt bra!

2010-08-29 // 17:43:30
» Vicki

Såg den i förra veckan och den va skiit tråkig inget jag rekomenderar och sen också att du skrev att du saknar en tjej mannen kolla hur du ser ut, du skulle lätt få en tjej om du bara går ut så att nån kan se dig. På tåget vad som helst (om jag såg nån som dig skulle jag inte tveka en sekund ;D

2010-08-30 // 17:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback