Malmö here i come!

Se så tidigt jag är uppe! Känns lite grann som att man ska till skolan.
Men det ska jag såklart inte som tur är haha, jag åker ner till Malmö idag, nu, snart! :D

Såg att en läsare hade kommenterat igår och frågat vad jag ska göra där.
Jag ska inte till någon Malmö Festival som en annan läsare hade kommenterat haha.
Hade inte ens någon aning om att det ska vara en Festival där nu.

Men hur som helst, jag blev bjuden och ska dit för att kolla på Malmös U17 lag mot Barcelonas u17 lag.
En annan läsare frågade mig vart jag kommer vara, jag kommer att vara vid någon arena och se på matchen helt enkelt men nu kommer inte ihåg vilken arena det var matchen skulle spelas på, det ända jag minns var att det var slut sålt! Det ska bli riktigt kul, speciellt att få se Barcelonas U17 lag.

Jag kommer säkert att få se framtides Xavi eller Iniesta haha, då menar jag alltså att någon utav de spelarna jag kommer se idag kommer att spela i Barcelonas A-Lag om några år och då kan jag säga;
Japp han såg jag spela när jag var nere i Malmö för några år sen!
Men det är inte bara matchen som ska bli kul.
Bara att åka till Malmö ska bli kul eftersom jag aldrig har varit där tidigare, det berättade jag här på bloggen någon gång innan sommaren. Det var några läsare som ville att jag skulle åka dit under sommarlovet men det gjorde jag tyvärr aldrig. Jag ska i alla fall dit men tyvärr kommer jag inte stanna där länge för att kunna softa med några av er läsare som jag har där borta för att jag åker hem igen idag sent på kvällen.

Jag lovar er om jag diggar Malmö vilket jag tror jag kommer att göra så kommer jag tillbaka någon gång snart!

Ska packa lite grann nu, ska inte ha med mig så mycket, ska inte ha med mig något alls förutom några fotbolls tidningar som jag ska läsa på vägen dit, min tandborste och... Aah det typ allt haha.
Det är en enkel liten resa bara, ser fram emot det.

Åker dit, kollar på matchen, sen är jag där i några timmar på kvällen, softar på ett hotell, checkar nog runt i stan lite grann sen åker man hem igen och är hemma imorgon bitti. Enkelt ba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback