NIKE SWEDEN

Idag blev jag länkad på Nike Football Swedens Fan page.
De har 32.000 personer som gillar deras sida så jag är verkligen smickrad av att ha blivit länkad på deras sida. Jag hade fan ingen aning om det tills jag kom hem från gymmet precis nu haha.
Fan vad nice det är med folk som tror på en och slänger in fina kommentarer.
Ännu najsare kommer jag ha det nästa vecka för då kommer jag nämligen ha de senaste Nike fotbollsskorna av modellen Vapor... Nike Mercurial Vapor Superfly II Cactus/White.
Lime gröna sådära, fett nice haha.
Eller ska man säga Citron gröna :P Ahh same shit haha. Längtar som fan, vill ha de nu nu nu!

Joina min fan page nu!

http://www.facebook.com/pages/Bryan-Massa/133048713387183?ref=mf

Kommentarer
» Anonym

fan vad niceiga kommentarer !! keep your head up

2010-08-05 // 21:26:39
» Anonym

var beställer du dina skor ifrån? jobba på. du har jobbat hårt på ronaldo stilen. diggar det=)

2010-08-05 // 22:44:54
» Santos

Shuee, man hittade till din blogg också! Såg på din senaste video och jag ser att du har feta viljan och grym teknik! Är du snabb också? Häftigt att du posta mitt inlägg här också :) Tacksam om du skulle bli ett fan av mig också eftersom jag strävar efter precis samma sak som du, ett liv av fotboll.



Good luck bro!



http://www.facebook.com/photo.php?pid=4807728&id=537102542&ref=notif&notif_t=photo_reply#!/pages/Santeri-Williams/130912870261786?ref=ts

» zzzzzzzit

wwoooooooooooow grattis bryaaaaan :D <3

2010-08-10 // 13:54:27
URL: http://hardknocklife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback