Onsdag

Fuckin skitväder!

Jag vaknade rätt så sent idag eftersom jag somnade sent inatt.
Jag satt uppe och kollade på Stomp The Yard Homecoming.
Jag håller inte alls med läsaren som kommenterade igår, jag tycker att filmen är fett med bra.

Chance som har huvudrollen i filmen får så mycket att tänka på att han tappar kontrollen.
Hans Mamma har gått bort, hans ex förstör hans förhållande med sin tjej, hans Pappa vägrar lyssna på honom, han är skyldig en snubbe mycket pengar och dessutom har han sitt dans crew att tänka på...
Ahh, jag ska inte säga så mycket mer, kolla på filmen bara den är fett med bra tro mig.

Men hur som helst, vädret dödar mig!
Jag tänkte dra till gymmet för någon timma sen men när jag tittade ut och såg att det regnade så ändrade jag mig. Jag bestämde mig för att ta det lugnt hemma istället men bara en halvtimma efter att jag bestämt mig för att stanna hemma så ändrade jag mig igen. Jag tittade ut och såg att det hade slutat regna så jag började packa min väska med träningskläder. När jag hade packat klart och skulle dra ut började det ösregna igen så jag ba fuck it. Jag tänker bara stanna hemma och softa, det är fotboll ikväll så jag ladda inför det istället.
Först Barcelona mot Milan och sen Tottenham mot Young Boys.

Just nu softar jag i rummet och lyssnar på musik.
Jag vet att jag har sagt det förut men jag säger det igen, jag har kopplat laptopen till tvn.
Det är fett med soft, jag använder tvn som min skärm hela tiden nu.
Förut gjorde jag det bara ibland men nu gör jag det hela tiden.
Det är mycket skönare, speciellt nu när jag kollar på film så ofta och lyssnar på musik.
Ni anar inte asså... jag har så sköööna låtar, låtar som ni aldrig hört men som ni lätt skulle digga!
Grejen är bara den att det är omöjligt för mig att dela med mig all musik som jag har haha, im sorry :(

Kommentarer
» Anonym

soft!

2010-08-25 // 16:53:11
» bennifer

Vart laddade du ner filmen ifrån? vilken sida :)

2010-08-25 // 17:15:42
URL: http://sssucessful.blogg.se/
» Anonym

Dela med dig av din musik :) gör en spotify lista av det, sen lägg upp länken på bloggen bara :)

2010-08-25 // 23:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback