Så mycket nytt

Shoo bloggeeen :D
Jag hoppas ni alla mår bra för själv mår jag prima prima hähä.

Shit pomfritt vad många sköna låtar det har släppts de senaste veckorna, det är verkligen helt sjukt!
Grejen är den att jag inte har laddat ner några låtar på typ en hel månad. Jag har missat så otroligt mycket.
Jag har inte haft så mycket tid att ladda ner låtar, jag har inte heller haft ork för det.

Men ni ska veta att det inte är slut med sköna låtar, det kommer mera baby, det kommer mera haha.
Drake kommer släppa ett najs RnB album när som helst har han sagt, Trey Songz kommer också att släppa ett album väldigt snart så allt jag har att säga till alla mina läsare som diggar min musiksmak, HÅLL I ER.
Hahah, sätt på er säkerhetsbälten för jag kommer börja spana in med galet najsa låtar här på bloggenn.

Som jag skrev så har jag inte haft tiden eller orken för att kunna ladda ner låtar.
Jag är inte som de flesta och laddar ner bara sådär, nej nej.
Jag sitter och lyssnar på en låt i typ 30 sekunder innan jag bestämmer för att ladda ner den eller inte.
Senast jag laddade ner musik var för drygt två månader sen, då minns jag att jag satt i två timmar helt koncentrerad haha. Loggade ut från facebook, msn och allt annant. Lite överdrivet kanske men jag är noggrann med vilka låtar som ska in i min iTouch. Jag är trött på att hålla på hoppa över låtar som jag inte orkar lyssna på, det ska räcka med att jag trycker på play en gång sen lyssnar jag på det som spelas upp.

Men imorgon har jag faktiskt bestämt mig för att spendera lite tid åt att ladda ner de senaste låtarna från Chris Brown, Drake, Lil Wayne och många andra artister. Imorgon kommer det verkligen ta tid för mig att ladda ner allt för jag har som sagt inte gjort det på drygt två månader så jag måste ta igen de här två månaderna genom att ladda ner de låtarna som har släppts i slutet av Juni och hela Juli haha. Egentligen kan jag strunta i det och bara köra på låtarna som släpptes 1 Augusti och framåt men neeej, jag vill inte missa några tunga låtar. Jag kan slå vad om att jag kommer hitta fett med sköna låtar som släpptes under Juni och Juli Månad.

Men hur som helst, efter att jag laddat ner musik imorgon kommer jag inte göra det igen förens slutet av den här månaden då jag får min iPhone 4 med 32GB. Tro mig, när jag får den då kommer jag börja om helt fresch!
Då menar jag FRESCH. Kommer ha de senaste och de bästa låtarna i min lur inget annat haha.
Fan längtar som fan till jag får den...

Btw, shit vilket långt inlägg det blev, jag märkte det precis haha.
Ni orkar säkert inte läsa mera så jag sätter stopp här :D

Kommentarer
» Anonym

shoo bryan kan itne du ha live chattt nån gång ?:) hoppas du svarar på kommentaren fiffännn peace :)<3

2010-08-07 // 00:07:58
» kalala

Du borde lyssna på Wales mixtapes: Mixtape about nothing och More about nothing och Hans album attention deficit.

2010-08-07 // 00:08:04
» Anonym

BRYAN FIXA USTREAM HAHAH! NE MEN SERIÖST GÖR DET, SOM ALLA ANDRA ARTISTER ANVÄNDER

2010-08-07 // 00:57:46
» Anonym

läser du verkligen kommentarerna skulle va kul o veta :) ciaaaoooooo<3

2010-08-08 // 01:28:45
» Diana

jag hatar närdu gör den minen på bilder, du ser ut som en retard gorilla :P

2010-08-08 // 03:16:23
URL: http://drevdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback