Så tränar jag

I förrgår gjorde jag en video för alla mina fans som gillar min sida på facebook.
Jag ville visa de hur jag tränar individuellt, alltså när jag inte tränar med laget.
Jag ville visa de att det krävs hård träning för att lyckas, ibland räcker det inte bara med talang.
Och det här gäller bara inte fotboll, det gäller allt. Vill du lyckas här i livet måste du kriga och ge 100%.
Inget kommer gratis, tänk på det.

Men hur som helst, jag gjorde som sagt en video och jag blev riktigt nöjd med slutresultatet.
Jag laddade upp video på min fan sida och flera stycken har gillat den och kommenterat.
Jätte kul verkligen, men tyvärr så är inte alla mina bloggläsare gillat min sida vilken också innebär att ni inte har sett videon.
Så jag laddade upp den på youtube idag, inte bara för att lägga upp den här på bloggen och visa er den utan för att det också blir lättare för andra att hitta videon om de vill se på den. Det kan vara lite svårt på facebook eftersom man måste gilla min sida för att kunna se den osv. Om någon vill dela med sig av min video är det mycket lättare nu när den också är uppe på youtube för då räcker det bara med att skicka länken.

Som sagt, riktigt nöjd blev jag med videon och riktigt kul är det för mig att kunna inspirera och motivera unga fotbollsspelare runt om i världen. Det är verkligen en speciell känsla.

Klicka på play nu så får ni se hur jag kör ;)
youtube.com/BryanMassa91

Kommentarer
» emil

vart köper du dina fotbollsskor ifrån? eller får du dom av någon? :)



du är en ung talang och jag hoppas du lyckas!

2010-08-05 // 23:59:22
» osama

riktigt tuung

2010-08-05 // 23:59:30
» Jasmina

Du har talang & är verkligen jätte söt på alla sätt verkar det som , hoppas du kommer långt .blesss

2010-08-06 // 00:24:13
URL: http://jasminass.blogg.se/
» Anonym

du dödar dig själv människa

2010-08-06 // 00:54:32
» Anonym

assså omg respekt te dig att du orkar fan ahah fööör bra äru grym som fan hoppas du kmr långt men de göru skit söt:)<3

2010-08-06 // 00:58:57
» sluta hoppas att han ska lyckas!

Bryan lyssna inte på folket som säger att dom hopps att du ska lyckas, för jag VET att du kommer lyckas! jag har inte sett någon så grym på länge och ändå så har jag sett många grymma! glöm bara inte bort oss när du blir en stor stjärna inom fotbollen ;)<3

2010-08-06 // 04:32:26
» E

Du ser ut att göra allt så enkelt ända tills man ser ditt ansiktsuttryck... haha så söt du är Bryan!

2010-08-06 // 13:55:14
» Anonym

Bra. Men sluta kör maskiner om du vill ha bättre balans på planen. Jag körde också maskiner innan och okej, man märker resultat efter 1 månad och ser att musklerna blivit större. Men du har inte blivit naturligt starkare utan det är bara det i det rörelsemönstret du kör som du blivit starkare i. Istället för att köra höftsparkar, kör knäböj. Det tränar hela kroppen och stärker även bål och rygg. Samma för brösten, kör bänkpress där tillexempel. Maskinerna är inte bra! Jag lovar dig att man inte blir starkare i bänkpress bara för att man kör maskinpress.



Hoppas allt går grymt för dig!

2010-08-06 // 15:10:49
» Anonym

du e skitgrym, hoppas du kommer långt med fotbollen !

2010-08-06 // 18:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback