Shoo blogg!

Shoo bloggen, första inlägget för dagen!
Det kom rätt sent i know men bättre nu än aldrig liksom ;)
Jag har precis käkat, kom hem från träningen för inte så länge sen. Ikväll gick det fett bra på träningen, hoppas verkligen jag hittar tillbaka till formen jag hade innan sommaren. Men hur som helst, innan jag börjar skriva mer ska jag berätta för er vad som hände igår natt efter att jag skrev inlägget back to school.

Fan jag skrev klart inlägget och som jag har skrivit tidigare så har jag laptopen kopplad till tvn.
Jag satt på sängen med laptopen på knäna och kollade mot skärmen, alltså tvn dåra. Helt plötsligt ser jag något fuckin röra sig vid mina fötter, jag kollar ner och gissa vad det är....... En äcklig jävla SPINDEL! Om inte jag fick PANIK! Asså klockan var typ halv 1 på natten, jag skrev av chock och rädsla. Min Mamma kom springande till mitt rum och frågade varför jag skrek.. Spindel, spindel sa jag haha, asså jag kunde knappt snacka.

Ni som känner mig väl och som har följt min blogg i ett tag vet att jag hatar spindlar från hela mitt hjärta. Jag har typ fobi. Men hur som helst så fick Mamma ut spindel genom fönstret. Det var en såndär vanlig spindel you know. 6 långa, smala och äckliga ben och typ ett litet huvud i mitten haha, ni vet vilka jag menar.. De där standard spindlarna som man brukar se på gården. Jag frågade Mamma hur fan den kom in då sa hon att den säkert kröp in när jag hade mitt fönster öppet under dagen... En sak är säker nu i alla fall. Jag ska sluta öppna fönstret i mitt rum, jag är fuckin trött på att spindlar och sånna där jävla stora mygg flygor som jag kallar dom för ska flyga in i mitt rum och sätta sig på väggen! Ska sluta öppna fönstret asså.

Grejen är också den att efter Mamma fick ut spindeln så såg jag en såndär mygg flyga på väggen, den var så jääävla stor asså får panik. Jag dödade den direkt genom att slänga mina fotbollsstrumpor på den haha. Det är bra att väggen i mitt rum är vit för så fort jag ser någon fläck på väggen så vet jag att det är en fluga eller något :P

Shit vilken saga det blev haha, jag ska vila lite nu men spanar in med ett till inlägg strax!

Kommentarer
» m

HAHAHHAH GROOOVT skrattade ihjäl mig när jag läste inlägget hahaa sööööt du ee bryan :D

2010-08-20 // 00:07:22
» Anonym

paniiiiiiiik mannen, jaa förstår dig, euuuuuuww

2010-08-20 // 18:32:36
» J

Haha, skojja inte! Spindal bör utrotas!



Btw, lyssna på Redman - Smash somthin, cool låt ;)

2010-08-20 // 22:00:33
» NADINE -

omg, vad häääääände bryan??

Jag har inte läst din blogg på nån månad och så tänkte jag ba 'hmm undra va bryan har för sig' OCH VAFAN? HUUUUUUUUR kunde du bli så krallig under tiden? hahaha



Aja...

Kram!

2010-08-23 // 02:17:39
URL: http://vivalanadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback