What If I Kissed You Right Now

Shooe på er alla söta och sköna läsare.
Visst har jag bjudit er på massor med sköna låtar de senaste dagarna?
Jag hoppas ni uppskattar och gillar det.
(Nej jag har inte klippt mig, det är bilder från förra månaden)

Jag har fått några meddelanden av mina läsare på facebook där de har ställt mig frågor som, vad har hänt med veckans låtar? Det är bra att ni påminner mig hela tiden, för jag glömmer alltid bort det helt och hållet men jag lovar er att jag spanar in med tre sköna och nya veckans låtar efter 00:00 så håll ett utkik här på bloggen :)

Nu tänker jag bjuda er på en till skit bra låt. Det är Drake's senaste och den heter What If I Kissed You... Vad händer om jag kysser dig??

Jag diggar låten som fan, jag är kär i den..

Jag gillar sättet som Drake sjunger i låten, helt avslappnat, sådära chillin...
Och sen är låtens text mvg+,
det är texten som får mig att gilla låten skit mycket,
det är texten som jag faller mest för. Låten är skit skön, klicka på play så får ni höra.
Den har en bra början också, det tycker jag är viktigt med låtar. Här börjar Drake direkt med att sjunga,
what if i kissed you right now... how would we explain it?

If you were a secret how long could you keep it

keep it to yourself don’t tell nobody else . . .



Kommentarer
» Tangz

Brother, din blogg börja hetta upp nu, do your thang'!

2010-08-22 // 23:24:30
URL: http://tangzice.blogspot.com
» Karin Weinacht

älskar din blogg och dig? RAWR

2010-08-23 // 10:25:57
» jessica

älskar låten :)

2010-08-23 // 23:09:08
» camiiisexzita

tror du behöver klippa dig ser lite långt ut ;)

2010-08-24 // 23:06:53
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback