Skönt!

Shit jag vaknade precis, hade match tidigare idag och var helt slut och så fuckin trött när jag kom hem.
Men faaan vad skönt med en vinst!

Vi hade match borta i Kungsängen idag mot just Kungsängen och vi vann med 2-3 efter att Tomas/Tian gjort ett mål och jag två. Tomas nickade in bollen fint på en hörna bara efter 5 minuter typ. Hahah jag tog hans huvud och skadade på det flera gånger när vi firade efter målet, blev chockad eftersom han aldrig har nickat in bollen fastän han är så stor och lång.

Den första halvleken slutade med 0-1 men direkt i den andra får jag bollen, lobbar den över bakcen, tar ner den på knäet och skjuter in bollen i mål bestämt med en rak vrist. 2-0.

Nu minns jag fan inte hur de gör sitt 1-2 mål men tio minuter efter slog jag till igen, fick en passning av Tomas/Tian och sprang mot straffområdet med backen vid min sida. När jag kom till kanten av straffområdet chippar jag in bollen i det bortre krysset. Fan vilken skön feeling jag fick när jag såg den gå in. Vissa i laget säger att jag försökte göra ett inlägg och att jag fick felträff men nej haha, det jag gjorde var fullt medvetet, det var meningen..

Fan vad skönt, nu har jag nått mitt mål för säsongen. Jag sa att jag skulle göra minst 11 mål i serien och det har jag gjort nu. Det är fyra matcher kvar så jag lär säkert göra några till.

Fett synd bara att Mamma inte kunde filma matchen, hon är i London men även om Moms var här så skulle hon nog ändå inte kunna filma idag eftersom matchen var borta i Kungsängen.
Blir så laaack asså, varje gång Mamma inte filmar gör jag snygga mål.. Fan asså.

När jag kom hem tog matchen mellan Blackburn och Arsenal precis slut. Fett skönt att Arsenal vann.
Theo Walcott är ju i storform, han verkar blomma ut som spelare nu. Det här blir hans säsong!
Efter kollade jag på Chelsea matchen men bara i en kvart för sen deckade jag.
Var så fuckin trött efter min match att jag behövde sömn, jag vaknade typ vid halv nio ikväll.
Ska käka något nu men spanar in snart igen, kärlek och respekt.

Kommentarer
» Caroline

Fin blogg :)

2010-08-28 // 22:44:58
URL: http://cutiecaroline.blogg.se/
» Ibrahim janta

HAHAH VA FUL TOMAS E NÄR HAN E KLIPPT I HÅRET SET UT SOM EN SOMALIA

2010-08-29 // 01:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback