Soft brä

Shoo bloggen!
Idag har jag bara softat, eller idag och idag. Det är ju Söndag nu eftersom klockan är över 00:00 haha.
Men i Lördags softade jag bara, jag hade match på dagen och trots ovädret så gick det skit bra!
Vi vann och jag gjorde 2 eller man kanske kan säga 1 och ett halvt mål haha.
Första gick till så att jag sköt med vänster och så styrde backen in bollen, får hoppas på att målet blir registrerat på mig haha. Och andra målet gick till så att jag fick en passning att min anfallskollega också känd som Tomas Tian haha. Rundade målvakten och blev dragen, fick straff och tog den så klart. Inte för att skryta men jag satte den iskallt då målvakten hoppade åt fel håll.

Men ni ska veta att det här var utan tvekan den dramatiska matchen jag någonsin spelat.
Det var helt sjukt, motståndarna ligger två i tabellen så det var ett bra lag vi mötte.
De gjorde 2-1 sedan fick vi en man utvisad så vi spelare med en man mindre i typ 50 minuter.
Ah shit jag orkar inte gå in på detaljer men matchen var helt otrolig, synd att mamma eller laget inte filmade för då skulle ni kunna få se på lite höjdpunkter. Men det kändes riktigt skönt att få näta idag efter att ha varit mållös två matcher i rad.

Haha, stress, stress ahhh.

Senare på kvällen kom Musse-Zizou förbi mig, han skulle ha hjälp med lite papper och sådära eftersom han åker till Turkiet inatt. Vi softade och snackade om fotboll i porten, det var chill. Sen från ingenstans kommer Richy in i porten så när Musse-Zizou skulle röra sig hemåt drog jag och Richy hem till mig för att lira FIFA.

Imorgon eller ska jag säga idag, så ska jag dra och klippa mig hos Nechers farsas salong tillsammans med Moris. Eller Moris ska klippa sig, jag sparar ju mitt hår som alla vet haha så jag tänker bara laaajna lite lätt.

Kommentarer
» Anonym

bryan !!anväänd keps oftare :D du passar skit mkt i det, asså du förståår inte hur bra du passar i det ;)

2010-08-08 // 00:54:14
» Tannaz

Grym musiksmak har du ;)

2010-08-08 // 04:12:05
URL: http://Hypnotiq.devote.se
» Angelika

Vf skriver du inte resultaten i matcherna mellan dig och richy du brukar annars alltid skriva vem som vinner :O

2010-08-08 // 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback