Svårt att sova . . .

Har legat i mörkret med min iTouch i ett bra tag nu utan att kunna somna.
Har lyssnat på sköna rnb låtar och tänkt på lite saker.

Grejen är den att när jag börjar tänka på saker samtidigt som jag lyssnar på musik får jag svårt att somna.
Jag börjar tänka och fantisera för mycket helt enkelt och ni ska veta att jag tänker på allt möjligt. Men eftersom det är lugna rnb låtar som jag lyssnar på just nu så har jag mest tänkt på kärleken.

Vissa låtar har så otrolig fin och bra text, oftast blir det så att jag blundar och lever mig in i låten.
Det här kanske låter helt weird men ibland gör jag egna musikvideos i mina tankar...
Äh skit samma, ni tänker säkert; Vad fan snackar du om haha.
Visst ser jag trött ut på bilden? Jag ska försöka sova nu, godnatt på er alla söta och sköna läsare.
Klicka på play så får ni höra låten jag lyssnade på när jag tog den här bilden.
I’m missin you, wanting you and I really wanna talk to you . . .

Kommentarer
» Anonym

i know whatcha talkin about!:)

2010-08-14 // 02:17:16
» Anonym

bryan, omg va heter han som sjunger den? måste ha låten!

2010-08-14 // 02:17:58
» Sara

du har dubbelmoral....

först säger du att bajsar på kärleken o tjejer o ska satsa på en sak i dit liv.. o helt plötsligt tar du upp tjejer kärleken o allt.. de gör inget,.. men lite iriterande att du har 2 sidor.. o säger ngt men inte menar dt... puss!

2010-08-14 // 11:41:14
» Elin

Va söt du e<3

2010-08-14 // 12:28:54
URL: http://elhuun.blogg.se/
» Mathilda

Jag gör exakt samma sak! Haha

2010-08-14 // 15:53:18
» Anonym

hahaha omg ja gör också så, ibland när ja hör t.ex duettlåtar tänker ja att ja o ngn annan sjunger inför andra o nära e dansaktiga låtar rnb hiphop o så tänker ja att ja dansar o allt haha nämen ja förstår dig



men ett tips.. kanske låter wierd men asså, rnb gör att man läängtar mkt efter en kille/tjej.försök lyssnja på hiphop om du inte pallar me tjejer just nu, för rnb handlar nästan bara om kärlek o då blir man ju sugen o tänker på ngn..



medan hiphop stärker med en själv o handlar nte om sex o kärlek utan mer typ att va stark

2010-08-14 // 20:04:33
» Anonym

va stark?.. hm jag trodde det handlade om pengar bilar och tjejer....

2010-08-14 // 21:01:20
» Anonym

haha kanske 50 cent hiphop men de är ju skit menar äkta hiphop, talib kweli, lupe fiasco,bone thugs n harmony o sånt

2010-08-15 // 00:48:29
» sara hazem

de äru nt ensam om ;)

2010-08-15 // 22:35:27
URL: http://ciaosara.blogg.se/
» Caroline

Fin blogg :D

2010-08-15 // 23:15:42
URL: http://cutiecaroline.blogg.se/
» Anonym

Vem sjunger!? :D

2010-08-15 // 23:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback