Dagens händelse!

Jag kom hem från träningen för ett tag sen.
När jag kom hem hade Pappa lagat mat så vi båda satte oss och åt i vardagsrummet samtidigt som vi kollade på VH1. De spelade upp Bob Marleys låtar, shit asså, vilken legend han är. När vi åt spelades No Woman No Cry och nu har den fastnat i mitt huvud haha, har gått runt och sjungit no woman no cry i 10 minuter nu fan.

Men hur som helst nu är det dags för Dagens händelse!
När jag höll på packa till träningen så ringde Musse/Zizou upp mig, jag hann inte svara eftersom jag packade in väskan med träningskläder så när jag skulle ut en snabbis för att kasta sopor ringde jag upp honom.
Han ville säga till mig att vi skulle få skjuss till träningen idag av hans kompis så jag ba okej nice!

Han sa att han skulle ringa upp mig senare när jag skulle komma ner och det gjorde han.
Han ringde mig och sa att jag skulle vara nere om två minuter så jag fixade mitt hår snabbt.
Under tiden jag fixade håret skickade han ett sms; Kom ner!

Jag gick till gården och såg inte hans kompis bil, jag har sett den tidigare så jag vet hur den ser ut.
Jag kollar runt och ser den fortfarande inte så jag börjar gå längre fram.
Jag kollar bak och ser en Merca och där sitter Musse/Zizou bakom ratten haha!
Killen har tagit körkortet, jag blev helt chockad för jag hade ingen aning att han tog körkortet.
Han tog det för två dagar sen men sa inget till mig haha.
Sen på vägen hem vare skitkul, vi skulle skjussa hem lillen (långhals) som bor i Medborgarplatsen.
Så vi åkte in mot stan, vi åkte rätt till en början sen svängde Musse/Zizou åt fel håll och på grund av det var man tvungen att åka runt hela stan eftersom man inte kunde vända tillbaka. Hahah, asså musse började stressa, han tänkte på bensinen och allting... Jag och Tomas/Tian bara garvade där bak asså.
Aja, Grattis till körkortet broshan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback