Tisdag

Hejsaan på er!

Jag såg att det var några stycken som ville att jag skulle uppdatera bloggen så jag gör det nu.
Ni ska veta att jag inte kunde blogga på hela dagen igår eftersom jag var på kryssning med min familj.
Min Pappa fyllde faktiskt år igår så nu vet ni varför det var galet keff uppdatering just igår.
Det är Tisdag idag och jag har planerat att se på film senare ikväll.
Vet bara inte vilken film jag ska se på så om någon har ett bra förslag tveka inte, kommentera bara :)

De senaste dagarna har jag kollat på fotboll och laddat ner assköna låtar.
Jag vet inte riktigt hur jag ska dela med mig de sköna låtarna med er, jag kanske bjuder på några nästa gång jag videobloggar.... Jag tror det blir så haha. Men som jag skrev så har jag suttit och kollat på fotboll också.

Under helgen var det mycket fotboll, den Engelska Ligan, min favoritliga började nämligen i helgen så nu vet ni vad som gäller för mig under helgerna... Fotboll, fotboll och återigen fotboll haha.

Jag har träning senare ikväll så jag tar det bara lugnt i mitt rum just nu. Jag har kopplat laptopen till tvn och satt på skön musik. Just nu spelas en låt som heter Just The Way You Are. Skit skön är den, vacker text och allting. Men som jag skrev i början av inlägget så har jag planerat på att se på film när jag kommer hem från träningen senare ikväll. Säg vilken film jag borde se för jag har verkligen ingen aning. Jag väntar på två filmer som inte har släppts ännu, Lottery Ticket med Bow Wow och Takers med Chris Brown, TI m.m.

Justee, jag ska nog se på Just Wright. Den med Queen Latifah och Common. Minns ni att jag skrev om den filmen här på bloggen för ett tag sen? Den har släppts nu så jag ska nog se på den om inte ni kommer med någon bättre film haha. Nä men seriöst jag tror nog det blir Just Wright ikväll. Btw, har någon sett den??

Kommentarer
» sofia

asså jag väntar också på att lottery ticket ska släppas, vet du om den kommer på bio i sverige ? snälla svara

2010-08-17 // 16:24:51
» Lady A

Jag rekommenderar filmen Why did I get married, den är gaalet bra och rolig :D om du har tid, kolla på tvåan också ;)

2010-08-17 // 17:18:14
» marcus

Notorius



här är trailer http://www.youtube.com/watch?v=kDDv6pAbN_U



det handlar om rapparen Biggie smalls liv. Riktigt bra film

2010-08-17 // 17:35:17
» Anonym

Snälla kan du berätta vart du köpt den där randiga tröjan ifrån? Tänkte köpa en till en kille jag gillar.



Och förresten. Jag vet att du läser kommentarerna och varför svarar du aldrig på dom när du själv vill ha mer!?



Bästa bloggen förresten :)

2010-08-17 // 18:12:26
» Emily

jag har faktiskit sett den filmen den e sjuuukt bra du kmr älska den utan tvekan :D

2010-08-17 // 18:22:47
» Anonym

Nej den kmr inte komma på bio i sverige!!! bara i usa tror ja.

2010-08-17 // 18:27:36
» manne

kolla stepfather fett bra :)

2010-08-17 // 21:00:54
» Anonym

stomp the yard 2 har kommit ut! :D

2010-08-17 // 22:41:06
» Anonym

just wright är fett tung, har sett den, så se den du med ;)

2010-08-17 // 23:19:07
» Anonym

Dom där filmen du sa e fett tung. Har sett lottery ticket,SJUUUUKT BRAA!

2010-08-18 // 00:18:44
» S

Btw Bryan visste du at Queen Latifa är Lebb, helt sjuk när jagfick reda på det och såg bilderna.

2010-08-18 // 01:01:17
» Anonym

bryaaan, du måste se stomp the yard 2 , klockreeeen ! ;)

2010-08-18 // 05:25:18
» XOXO

dear Mr bitch ass nigger!

ditt huvud ser ut som en sex kant

hoppas de smakar

2010-08-22 // 01:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback