Tungt

Kom precis hem från min träning.
På vägen till träningen var det faktiskt en tjej som kom fram och gav mig beröm för bloggen.
Jätte schysst ju, hon sa att låtarna jag lägger upp på bloggen är sköna!
Jag antar att hon gillar musik eftersom hon hade på sig feta hörlurar.
Modig var hon som kom fram, hon var ju inte med några vänner utan ensam.

Hur som helst så har jag gjort lite grejer idag.
Har varit och hämtat lite saker från posten och lite andra ställen hähä.
Idag fick jag ett par nya Nike joggningsskor.
Två feta pulver som jag behöver nu när jag tränar så hårt som jag gör.
Och så fick jag även det nya numret av FourFourTwo hemskickat i brevlådan :)
Jag läste lite ur magazinet tidigare idag och ska läsa mer innan jag lägger mig.

Som ni märker har mitt hår växt haha, kanske klipper mig på Onsdag. Får se.
Bryr mig inte så mycket om hur jag ser ut just nu, jag tränar fotboll och kör hårt på gymmet.
Jag håller inte heller på och snackar med tjejer lika mycket som jag gjorde för någon månad sen.

Jag vet vad jag vill och har inte så mycket tid över till annat, jag har inte tid för att leta tjej, jag har inte tid för att leta efter kärlek. Pass på allt de där, jag bestämde mig för att skita i det för några veckor sen och hittills har jag lyckats. Jag är inte på G med någon just nu, håller inte på messa eller flörta med någon heller. Har inte tid för tjejer. De bara bollen som gäller nu. Förut håll jag på hela tiden och ba; Vart är min Cinderella bla bla bla.. Fan pass på allt de där, kärleken kommer när den kommer. Som sagt, har ej tid för sånt längre.

När jag ser fina tjejer på tåget eller bussen så skiter jag i. Jag lyssnar på musik och bara går förbi.
Bryan för någon månad sen skulle kollat sönder, försöka få ögonkontakt eller till och med försöka sitta vid tjejen.

Jag vet inte men antingen så börjar jag mogna som person eller så håller jag mig bara till det jag har lovat, alltså att strunta i tjejer just nu.

Hur som helst, ett par joggningsskor fick jag idag. Nu väntar jag som fan till jag får mina nya fotbollsskor.
Ni vet mycket väl vilka skor jag syftar på... Nike Mercurial Vapor Superfly II.
Jag tror och hoppas att jag får de imorgon :D

Nu ska jag smaska i mig lite mjölkchoklad och spela lite FIFA.
PEACE

Kommentarer
» Anonym

du passa me ditt hår svär

2010-08-09 // 21:40:36
URL: http://liiidia.blogg.se/
» Anonym

Kaaan jag snääääällllllaaaaaaaa snällllaaaaa få köpa någon av dina vapor lr superfly 1... har inte fucking råd med dom .. snällllaaaa!

2010-08-09 // 21:42:54
» Anonym

tung är du bryan! keep up the good work jag svär

2010-08-09 // 21:44:56
» Anonym

jaaaaa, du passar i ditt hår exakt såhär !

2010-08-09 // 21:58:31
» ninni (tjejen m hörlurarna)

haha bryan ja sa ba sanningen !! du, din blogg o din musik smak e gaaalen ;)

2010-08-09 // 22:04:27
» BS

Skön du är, inte många killar skulle lyckas med det... helt rätt, nu kan du koncentrera dig på träningen helt ;)

2010-08-09 // 22:17:06
» idah

hahahah du förklarade överdrivet att du inte ska fokusera på tjejer, vi fattade första gången du sa d

2010-08-09 // 22:51:55
» Emily

De bra Bryan fokusera på bollen istället du e grym på de du kmr bli stor har en känsla som säger mig de tjejer kmr och går hela tiden så de inget du behöver oroa dig för senare ;)

2010-08-09 // 23:27:25
» Anonym

De där pulvret e skit mannen! :)

2010-08-09 // 23:52:29
» Anonym

jag gillar det här inlägget starkt bryan! jag är en trogen läsare , döör för din musik du lägger upp. men allt tjat om brudar hit brudar dit , jag vill hitta min cinderell lala . blev lite uttjatande faktist, tkr de e bra att du insett nu att din cinderella kmr när hon kmr, you can't rush it. keep it up !

2010-08-09 // 23:55:44
» Anonym

afroman get a haircut :) haha

2010-08-09 // 23:58:37
URL: http://andreagasiun.devote.se
» Anonym

fettt hååår du har passar :)

2010-08-10 // 00:51:56
» broownii

afrohår e dt besta som finns ;)själv har man dt, eller blandat lixom :P

2010-08-10 // 02:34:12
URL: http://www.broownii.blogspot.com
» Anonym

Hej du har en blackberry va? Om du har comviq undrar jag bara om du har appstore och mms och hur du fixade det? Tack

2010-08-10 // 11:06:42
» Anonym

DU ÄR BÄST NO DOUGHT

2010-08-10 // 12:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback