UPDATE

Tänkte uppdatera er lite snabbt bara men innan jag börjar...
Kolla mitt hår som sticker ut på höger sida, haha. Vet fan inte om jag orkar spara håret mer . . .
Hur som helst, update it is!
Jag vet inte om ni har lagt märke till det men jag har lagt upp tre nya och härliga veckans låtar.
Jag fick en idé och ni får jätte gärna kommentera vad ni tycker om den idén.
Jag tänkte att varje gång jag lägger upp veckans låtar så måste minst en av de tre låtarna vara av en kvinnlig artist... Vad säger ni om det? Låter det bra eller?

Sen känner jag också att det är dags för en ny bloggdesign, eller vad säger ni?
Jag skulle vilja köra på vitt igen, en vit och fräsch bakgrund med en stilren header.
Eller tvärtom kanske haha, en vit och stilren bakgrund med en fräsch header!

Grejen är bara den att jag nästan alltid har problem att hitta någon som kan göra en header till mig.
Har jag någon läsare som är grym på att göra headers så hör gärna av er till mig via facebook.
Det räcker med att skicka ett meddelande till mig för jag spanar alltid in min inbox.

Det var allt för den här gången, vem vet vad nästa update inlägg kommer att handlar om?
Inte jag i alla fall haha.
Vi får helt enkelt vänta och se men en sak är klar, jag har skapat en ny kategori som heter just Update!

Kommentarer
» Anonym

va sööt, spec ditt hår :O

2010-08-24 // 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback