Veckans frågor & Kommentarer

Det var ett tag jag hade veckans frågor och kommentarer här på bloggen så jag tycker vi kör på det nu!
Glöm inte heller att spana in kategorin Veckans Frågor & Kommentarer.
Heejsan Amina, tack för din underbara kommentar.
Tro mig jag längtar till det men jag har insett att det kommer när det kommer.
Orkar inte hetsa, men tung är du. Äntligen en läsare som förstår..... <3
Sara jag kan förstå vad du menar men du ska veta att för mig är det bara bollen som gäller.
Jag struntar fullständigt i kärleken men ibland så kommer jag att tänka på det precis som alla andra.
Alla behöver kärlek, så är det bara och ibland önskar jag som fan att jag har en tjej som jag älskar av hela mitt hjärta. En tjej som jag kan åka hem till på kvällen direkt efter min träning, en tjej som bara är min. När jag tänker på kärleken så skriver jag oftast upp det på bloggen eftersom jag inte kan hålla det för mig själv, jag vill bara få ut det för då känns det lite bättre liksom. Hoppas du fått ett bra svar av mig nu. Pussen.
Ärligt talat så vet jag inte riktigt vad jag ska svara till den här kommentaren.
Jag har fan de bästa läsarna av alla bloggare!
Det är helt enkelt sånna här läsare som får mig att vilja fortsätta blogga och tycka det är kul!
Kärlek till dig och alla er andra som diggar mig så mycket som henne <3
Hahah fan vad bra, då vet jag att jag inte är den ända här som brukar göra egna "musikvideos" i mina tankar när jag lyssnar på musik innan jag lägger mig eller typ sitter på bussen. Jag förstår vad du menar och jag har faktiskt försökt lyssna på mer rap musik, jag har bland annat lyssnat mycket på Lil Wayne och några andra artister men jag dras alltid tillbaka till RnB... Det är bara så, jag är en RnB typ :) Men jag ska försöka kämpa mot mina känslor när jag lyssnar, ska försöka att inte tå åt mig så mycket om texten handlar mycket om kärlek och olika kärleks situiationer.. Jag ska försöka att bara lyssna på låten helt eneklt men ibland kan det vara svårt för som jag skrev tidigare så kommer man alltid att tänka på kärleken, så är det bara.
Tycker du? Haha, tack.
Grejen är den att jag och min kompis Guled som åkte tillbaka till London idag tävlar om vem ska orkar spara håret längst. Nu har jag sparat mitt hår i snart två månader men om du tycker mitt hår är perfekt som det är nu så är jag ledsen haha, det kommer växa ännu mer. Om inte jag ger upp och klipper mig förstås.
Men jag kan lova dig att ni tjejer kommer digga mitt krulliga hår :)
Men nej sluta, jag har fortfarande inte hunnit se på Adulthood.
Jag skulle se på den för några dagar sen men det blev aldrig av så jag ska försöka se den under veckan.
Aahh, söt du är Vicki. Tack för den komplimangen men tro mig det lär ta ett tag tills jag hittar min Cinderella.
Shit nu blir jag sugen på att åka till Göteborg. Har jag verkligen så många fans/läsare där nere?
Jag har fått höra att jag har fett med många läsare där men stämmer det verkligen?
Anyways, jag kommer komma.. Oroa dig inte, jag vet bara inte när.. Det kanske kan bli av någon gång väldigt snart eftersom min storasyster Diana har en nära vän som bor där. Btw när jag ändå skriver om GBG så kan jag passa på skicka en hälsning till min kompis Marcel och hans dans crew Skinny Squad. Tunga är de! När jag kommer till GBG ska jag spik softa med de grabbarna och spela in någon tung video när de lär mig dansa hah!
Hahah shit, nu vill jag verkligen åka ner!
Jag har ju varit i GBG en gång tidigare och det var 2004 när jag spelade Gothia Cup där.
Men det var så längesen, jag var ett barn fan så jag får planera en resa till GBG inom kort :)
Haha tung du är Andre! Om jag är kungen i Malmö är du Kungen i Sthlm :)
Jag var på sektion C, du då?
Aah tro mig jag vill men tyvärr så kan jag inte göra det bara sådär haha.
Men som jag sa till min farsa, om jag får chansen att välja ett Allsvenskt lag att spela för så blir det spikat Malmö FF. Jag är kär i staden och klubben, jag blev tagen helt enkelt..
Vet inte riktigt vad jag ska säga men kärlek till er.. Kärlek till er <3
Ni är bäst som läser och spanar in min blogg varje dag :)
Vad ska jag säga? Tack! Du har säkert en underbar personlighet du också :)
Jag får åka på en Sverige Turné verkar det som haha.
Nä men jag har kusiner i Västerås så vem vet, jag kanske kommer snart :)

Innan jag avslutar inlägget så kan jag passa på fråga mina läsare om det är något annat ställe ni vill att jag ska besöka hahah?

Kommentarer
» Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!!

2010-08-31 // 01:33:15
» Hanna [Fotoblogg-kind of]

SKÖVDE :D

2010-08-31 // 09:45:43
URL: http://honsomheterhanna.blogg.se/
» yaaaaaa diiiiggg

falkenberg

2010-08-31 // 14:59:58
» manne

linköping fan :D

2010-08-31 // 17:20:21
» :)

SÖDERTÄLJE :)

2010-08-31 // 18:31:51
» oona

helsingfors :)

2010-08-31 // 18:58:40
» Ms.SalliNito

UPPSALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3 <3

2010-08-31 // 19:37:54
» AIDA

BORÅS VAFAN, BÄSTA STADEEEEN :):):)

2010-08-31 // 21:22:00
» BS

Visby! :D

2010-08-31 // 22:44:05
» Andre

Jag var i sektion 43 ingång H :)



Får vi se dig i AIKs a-lag nästa säsong?

2010-09-01 // 14:47:51
» Anonym

örebro!

2010-09-02 // 18:24:36
» Anonym

örebro:)

2010-09-03 // 14:32:34
» Anonym

Dalarna !!

Dalarna !!



plzzz kom dit och om du gör det kom till falun & borlänge resten är bondegårdar ;)

2010-09-04 // 10:44:11
» Anonym

sammla ihop de gamla gänget och kom ner till sollentuna sis fan :)

2010-11-23 // 23:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback