Yey!

hah pöörfeect jue, mitt huvudvärk är borta. Vet ni varför? Jo för jag snaggade mig!

Hahah, nä driver bah men allt gick enligt mina planer ska ni veta..
Jag skulle ju vila och under tiden ladda hem filmen så jag kan se på den direkt när jag vilat klart.

Så blev det, tyyyp, jag struntade i att vila och åt mat istället. Jag åt ris med kyckling och sallad, helt seriöst det är den godaste maträtten om man snackar hemlagat... Om du inte håller på mig sluta följa min blogg fan haha, nä men det finns inget bättre, TYCKER JAG IAF :) Men hur som helst så åt jag och när jag var färdig försvann huvudvärken, sen när jag kollade hur många procent filmen hade laddats stod det 100%! Perfekt, perfekt.

Jag kollade precis om det var rätt film och det vare, skit najs bild vare också.. Bästaste asså :D
Ska sitta uppe på natten och kolla på den nu. Dessutom har jag mjölkchoklad och lite annat gott jag ska smaska i mig medan jag tittar på filmen. Törstig blir man av allt det goda så dricka har jag också såklart . . .

Jag spanar nog in med ett till inlägg efter filmen, ett godnatt inlägg!
Som vanligt kommer jag bjuda på en bild och en skön rnb låt så lägg er inte haha.
Jag kommer bjuda på en skön skön låt det kan jag lova er.
Kärlek & Respekt

Kommentarer
» Jasmine Cookie Brown

Åh fett härligt, ska också titta på film nu. This Christmas tror jag att det blir ;) Ha en bra natt Bryan!

2010-08-18 // 00:51:28
URL: http://jasminebrown.se
» Ellie

oh ris med kyckling... du gjorde mig hungrig Bryan :(

2010-08-18 // 01:37:41
URL: http://elensis.blogg.se/
» Sara

Hej jag tänkte just..skriva om att din blogg börjar bli tråkig å attt du gör samma saker hela tiden..men ja ångrade mig! De skulle kännas så fel! Jag har ju nästan läst din blogg ett år nu...nu bablar jag för mycket känner ja så hejdåå!

2010-08-19 // 17:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback