28/12/10

Orka att jag vaknar så här sent vad fan! Då är hela dagen borta...
På ett sätt var det ju skönt att få sova ut sig helt och hållet efter att ha vaknat tidigt igår och i förrgår.
Men ändå liksom, man vill inte sova bort heeela fuckin dagen som jag har gjort idag.
Jag menar, jag vaknade klockan 5! Det får inte hända igen, jag har verkligen vänt på dygnet!

Men anyways, jag ska dra till köket nu och kolla om jag hittar lite käk.
Halå vad är det för dag ens, är det Tisdag eller Onsdag? Softa låt mig kolla på laptopen..
Aah det är Tisdag, tänkte väl. Haha helt onödigt av mig att skiva det där ju!
Nä men vart var jag någonstans? Juste, KÄK! Ska dra till köket nu och mörda maten.
Fast än klockan är sent på dagen så kan jag inte äta "riktig" mat. Jag måste äta något som är som frukost-aktigt eftersom jag precis har vaknat. Jag är väl inte den ända som är så?

Ni ser säkert också att jag har bytt tillbaka till designen jag hade före Jul.
Vissa är säkert fett glada eftersom snöflingorna är borta haha. Det var några läsare som skickade meddelanden till mig på facebook och klagade på att bloggen blev seg som fan pga av de.
Jag är ändå nöjd att jag har tillbaka den vanliga designen nu, tycker den är skit fräsch!
Btw, om du fortfarande ser Jultemat så uppdatera bloggen bara. Klicka på F5.

Är det något ni undrar över, har ni några tankar eller funderingar så hojta till bara.
Vill även säga att jag har bytt namn på twitter från MulattoBee till BryanMassa.
Alla ni som följde mig på MulattoBee behöver inte oroa er, allt är som vanligt bara att namnet är ändrat. Jag kände att BryanMassa är bättre, vem vet om man blir galet känd i framtiden och någon annan, något fan eller liknande tar namnet BryanMassa på twitter haha, förstår ni vad jag menar eller? Men glöm nu inte följa mig, jag är snart uppe på 300 följare och uppdaterar ibland på Svenska men mest på Engelska så mina följare utanför Sverige förstår och inte behöver använda sig utav google translate hela tiden. http://twitter.com/BryanMassa. Nu när jag ändå snackar om twitter vill jag också säga att ni läsare som vill få tag på mig lättare hojta till på twitter. Jag svarar spikat där, fråga de andra som har skrivit till mig där. Det är mycket roligare + att det inte är lika många som bombar mig där som på facebook. Bara ett tips om du vill chatta med mig. Nu måste jag äta, herrå!

Före jag avslutar inlägget vill jag säga att det var ett bra tag sen jag skrev ett sånt här långt inlägg haha. Känns lite konstigt eftersom jag nu för tiden spelar in videoinlägg när jag har mycket att säga.

Kommentarer
» urban

haah erkänn att du bytte bara för att romeo heter "romeomiller" på twitter

2010-12-28 // 21:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback