Augmented reality i bokform

Augmented reality i bokform för Rädda Barnen.
Vad är annorlunda för mig?
- Ordet kan betyda olika saker vid olika tillfällen.

Men något som har varit annorlunda för mig är bloggen, när jag började blogga för mer än ett år sen så fanns det inte direkt många killar som bloggade. Jag känner mig annorlunda eftersom jag struntar fullständigt i vad andra tycker och tänker om mig. If you love me, love me. If you hate me, hate me. Jag gör det jag tycker är kul och låter ingen komma i vägen för det.

Vad tycker ni om mitt svar? Och vad är annorlunda för er?
Släng in en kommentar, det ska bli intressant att läsa och jämföra andras svar.

Kommentarer
» saami

moget brorsan, mogen video och moget svar av dig. keep up the good work !

2010-12-17 // 17:19:44
» Olle

Fjäskar som vanligt för Adam tensta ..

2010-12-17 // 18:30:22
» manne

kung äru

2010-12-17 // 19:44:46
» 2011

ASSÅ DEN LÅT E SJUUK JAG LOVAAAR LYSSNA!!

Dan Talevski - Spotlight !!! SJUKKT

2010-12-17 // 20:20:16
» mista c

annorlunda E BRA KEEP DOING THAT YOU DO!

2010-12-17 // 21:49:23
» aamina

skit i de andra,tänk på vad du själv vill och inte vad dom andra tror/tänker

bryan lyssna på denna låten och om du tycker om den så kan du väl lägga upp den på din blogg bow wow ft ciara-like you

2010-12-18 // 14:16:49
» sabrin

annorlunda är något som skiljer sig från mängden och anses oftast som negativt men det är absolut inget fel att vara annorlunda, de människor som är annorlunda för mig är är oftast bättre människor. plus alla tolkar annorlunda på olika sett på olika saker.

2010-12-18 // 16:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback