BlaBlaaBlaaah

Shoo brää, hoppas ni alla mår fint för själv mår jag bra hahah, riktigt bra måste jag säga!
Ni vet själva hur man göre, det är bara soft hära, ingen stress at all....

Jag har varit med en tjejkompis idag och bara tagit det lungan. Vi kollade klart på filmen Lottery Ticket eftersom vi aldrig hann kolla klart på den förra gången hon var här. Fan vad rolig den filmen är, ärligt talat jag kan kolla på den om och om igen utan att trötta. Jag har redan sett den typ 6 gånger, utan att överdriva. Jag är helt seriös, diggar Lottery Ticket från hela mitt hjärta, den är bara för skön!

Jag var faktiskt med en annan tjejkompis igår, hon kom med sin hund och det blev lite kaos haha.
Inte nog med att den var nyfiken och sprang runt i huset, den fuckin kissade i hallen!
Nu till det roliga, vi var i mitt rum och efter ett tag ville jag till köket för att fixa lite té.
När jag var i hallen och precis skulle ta steget in till köket trampade jag på något blött.
Jag föll framåt och fråga mig inte varför haha, det var ren reflex!
Min första tanke när jag låg på golvet var att hon kanske klivit in med sina snöiga skor...
Men sen kom jag på att hon hade hunden med sig, jaa ba aaah shiit.. Nääästy...
Jag har precis gått på kiss liksom, men det var ingen fara. Jag låg bara där och garvade som fan.
Det var tur att hunden kissade på golvet och inte på någon matta för då hade det varit kneejz.

Imorgon är det Torsdag och jag tänker dra ut och handla Julklappar.
Snacka om stress, sådära dagen innan. Nääh men det är inga problem, så har jag gjort de senaste åren. Alltså köpt Julklappar i sista sekund. Jag ser fram emot morgondagen eftersom jag gillar den där Julkänslan, när man är ute och letar efter klappar till hela familjen, det är skit najs ju. Tycker inte ni också det? På tal om imorgon så kan jag berätta att min Syster Liza kommer hit från London för att spendera Julen med oss. Det är så det funkar, det gäller att hålla familjen tight och spendera en högtid som Julen tillsammans med de man älskar. Har ni hunnit handla Julklappar ännu?

Kommentarer
» Måsta fråga

hahaha blev det akward moment under "the love scene"

2010-12-23 // 00:37:37
URL: http://tungochkung.blogg.se/
» BS

haha skön du är som går SISTA dagen :p berätta vad du köpte efter att folk öppnat dina paket ;) Och så får du säga vad du själv fick haha.. :D

2010-12-23 // 00:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback